seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Eniştem Ablamıda Sikti Benide Sikti

merhaba seks hikayeleri okuyucuları ,Ben anlatacağım olay geçtiğinde 18 yaşındaydım.Ablam ise 21 yaşındaydı.Murat adında erkek arkadaşıyla sürekli gezerlerdi.Bir gün ablam benimle konuşmaya başladı.Bana cinsellikten bahsediyordu.Bana erkek arkadaşıma zevk veremezsem benden ayrılır diyordu.O gün yaklaşık 2 saat beni ikna etmeye çalıştı.Derken beni parayla kandırdı.Evde ablamlayken kapı çaldı.Gelen Murattı.
Daha benim göğüslerim çıkmamışken birden beni kavradı.Ben korkudan ağlamaya başlayınca bıraktı.Ablam Aslıyla konuşmaya başladı.Ben ağlamay kesince yavaşça soydular beni ve ablam ekledi.Ben Murata 4 senedir götümü siktiriyorum.Ama artık genişlediği için seninkini sikecek böylece abla olacaksın dedi.Bende büyük bir olaymış gibi sevindim.Çırılçıplak kalmıştım.Amımı ve götümü yalamaya başlamıştı.Ben ise ne zevk nede acı duyuyordum.Ablam içeriden vazelin getirdi ve götüme sürdü.O . sırada Muratın yarrağını yalamaya başladı.Muratın yarrağı 25 cm kadar patlıcan kafalı,kara ve kıllıydı.Ablamın bunu alması beni şaşırtmıştı.Ayrıcada korkmaya başlamıştım.Önce kıç deliğimi parmakladılar.Ardından o dev yarrağın başı girdi.İçime kaydığını hissediyordum.Uzun süre parmaklandığım için acı hissetmiyordum.Göbeğini belimde hissetim.Yavaş yavaş git gel yaparken küçüklüğümünde etkisiyle yaptığım şeyi düşünmeye başlamıştım.Ben 1,51 boyunda 42 kiloda minyon tipliydim.Ama benim kıçımı siken Murat 1,90 boylarında 90 kilo civarında spor yaptığı belli kollarının kalınlığından belli olan biriydi.Ben düşünürken Murat dar deliğimin içini sıcaklıkla doldurdu.İçimden çıktığında elimi götürdüm.Boşluk vardı.Yumruğum rahatlıkla giriyordu.Beni aylarca götümden siken Murat artık amımı siktirmem için ablamı araya koydu.Ben istemiyordum.Benim kolama uyku ilacı atıp bakireliğimi almıştı.Şu anda 21 yaşındayım.Beni genişleten Murat ablamla evlenmişti.Yaraksızlıktan kuduruyordum ve beni kolay kolay zevke getirecek kişi bulamayacığımdan Afrikaya gittim.Orada evlendim.Kocamın yarrağı dev dediğim Muratın yarrağının nerdeyse 2 katı.Azgın kızlar Afrikayı keşfedin…

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler