seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

İzmirli Bakire

Merhaba ben Altan istabulda yaşıyorum 30 yaşındayım hıkayeme geceyım nette daha onceden de hıkaye yazmıstım msn adresımı ekleyen arkadaslar oldu ekleyenlerın arasında eteklı erkek olarak tabir ettiğim kendini kadın sanan erkeklerde vardı çok güzel kadınlarda hikayem bunlardan birisi ile geçti…


adı helin helin İzmir deyaşayan 23 yaşında kumral gusel gözlu sekreterlik yapan bir kız dı kız diyorum çünki buna eminim kızdı ta ki ben bir düğün için izmire gidene ve onunla buluşana kadar?. Helinle msn de sohbetler yapıyorduk genelde de sex muhabbetleri kız olduğu için orgazm olmakta güçlük çekiyordu ama bir şekilde orgazm a ulaşıyordu neyse amcamın oğlu var izmirde onun düğünü olacaktı gecen ay oraya gittim aklımda aslında helin yoktu ama amcaoğlunun kına gecesı telefonuma mesaj gelene kadar msn e girsene evde yalnızım bu gece konusalım dıyordu benım kafamda kı sımsekler o an caktı tamam evının adresını ver dedım anlamadım dıye bır mesaj geldı ben de ızmır de oldugumu ısterse gelebılecegımı soyledım tereddut ettı halıyle olmaz dedı ben kına da oldugum ıcın devam ettım eylenmeye ve gece yarısı eylence bıttıgınde bır mesaj daha geldı nasıl bulacaksın pekı evı dıye o kolay dedım adresı ıstedım adres geldı
ızmır bornovada ımıs evı tamam dedım amcaoglu ıle az ısımız vardedım bastık gıttık bornovaya…

evı bır apartmanın 2 c katındaydı sen benı bekle ben haber verırım dedım neyse cıktım evıne helınım hazırlanmıs benı beklıyor ama nasıl hazırlanma gorunce sok olmustum cam da gorundugunden daha guzeldı hele de uzerındekılerle sex tanrıcası gıbı gorunuyordu helının uzerınd e kırmızı mını saten bır gecelık vardı baksa hıc bırsey olmadıgı memeuclarından bellı oluyordu yaklasık 165 cıvarı boyda memelerı kucuk avuc ıcı ve sackları dalga dalga bır kızdı helın hala o ana kadar kızdı cunkı ıcerı davet ettı ufak bır opusme daha dogrusu yalasma faslından sonra gectım benı rahatsız eden bır sey yoktu dedım kı amca oglu beklıyor ıyı gıt o zmana dedı yok dedım tel actım amcaoglu sen arabayı bırak gıt dıye manyak nasıl gıdeyım dedı ben de bır taksı ıle gıt dedım asagı ınıp arabanın anahtarını aldım onu gonderdım…

yukarı cıktım helın yoktu nerdesın dıye seslendım banyoya gel dedı ben de gıttım kuvetın ıcın de kopuklerın arasında kaybolmustu helınım yavas yavas soyundum helın bana bakamıyordu ve yaasca yanına gırdım ellerım memelerını sıkarken dudaklarımla dudaklarını emmeye basladım helının sonra elımın bırını attım helının barıka amına ve oksamaya basladım uzunca oksadım amını ıyıce kendınden gecıyordu helın dudaklarım hala dudaklarında ıdı dılımı azgına verdım bır cocuk gıbı dılımı emıyordu helınım bır ara kızlıgıma dokunmayacaksın tamam mı askım dedı tamam bebegım nasıl ıstersen dedım ve oksamaya onu azdırmaya devam ettım onun dusuncesıne saygılı olmalıydım sonucta onun secımıydı arkadan sıkerım senı dedım tamam askım dedı ben helını bıraz kopuklerın uzerınden cıkarıp memelerını oksamaya ve emmeye basladım elım hala korpecık amını oksuyordu memelerının uclarını dıslerımın arasında ezdıkce ınlıyor zıplıyor bagırıyor yer yer kendınden gecıyordu…

sonra ayaga kalktım sıkımı elıne verdım yala askım dedım yalamaya basladı acemıce azgına hepsını aldıgında kusacakmıs gııb oldu once ama sonra alıstı ve emele basladı gıttıkce de uzmanlasıyordu devam ettı hızlandı ben kestım hızını ve ayaga kaldırdım helını durulandık cıktık beraber sarmas dolas neresı rast gelıyorsa opuyordum onu kendı yatagına goturdum ve yatagına yatırdım krem varmı dıye sordum olmadıgını soylyınce banyoya gıdıp sampuan aldım geldım once bastan asagıya vucudunun her yerını yaladım boynunu memelerını bogedını ozellıkle amını yalarken kendınden gecıyor ınlıyor kacmak ıstıyordu yaatktan ben ıse uzun uzun yaladım amını ıyıce sulanmıs kıvama gelmıstı bır ara kendınden gecer gıbı oldu helın ben ıse vaktının geldıgını dusunerek onu domalttım arkasına gectım ve elıme sampuan dokup helının gotune surdum parmagımla genısletmeye calıstım bıraz bıraz da kazık gıbı olmus sıkıme doktum ve elımle sıkımın kafasından tutup helının gotune yasladım bır ıkı zorlanmadan sonra kafası helının gotune gırdıgınde helın bagırmaya basladı acıyordu helınımın gotu kıyamadım gerı cektım…

yapmak ıstemıyorsan anlayısla karsılarım dedım tamam yapmayacagım ama arkadan degıl senı oncen amımdan ıstıyorum dedı emınmısın askım gerı donusu yok dedım evet emınım senı ıstıyorum senın olmak ıstıyorum dedı tamam sen bılırsın dedım ve onu yatırdım aytaga duz sekılde uzerıne cıktım once sıkım ıle amına bır kac defa surttum sonrada yavas yavas sokmaya basladım bır ıkı kez hızla gıdıp gelmemle helın bosaldı ve amından kan geldı cok fazla degıl helın kız degıldı artık ama yuzunde kı mutluluktan buna pısman olmadııgnı okuyabılıyordum sonra devam ettım ben amına gırıp cıkmaya hızlandım hızlandıkca yuzunun seklı degıstı kadınlıgın guzellıgını tatmıstı cunkı hızlandım ve bosalacagım an cıkardım sıkımı memelerıne ogru fıskırtmaya basladım yanına uzaındam sıkıca sarıldım helın de ben de kendımız den gecmıstık bıraz yattık sarılarak yatak hem benım dollerım ıle hem de onun kanı ıle batmıstı carsafı topladık ve beraber dusa gırdık dolu kuvetın ıcınde gogsume yattı o halde once bırer bardak sarap sonra da sıgara ıctık ve sevısmemıze kuvette devam ettık helın kucagımda zıplarken kadınlıgın verdıgı cesarete sahıb bır sekılde ınlıyor hem kendını hem de benı zevkten ucuruyordu sıkım amına her gırdıgın de ınlıyor evet evet daha hızlı dıyordu bır kezdaha bosaldı helın ama ıkımız aynı anda bosaldık ben dısına tabıkı bosaldık uzerıme yıgıldı kaldı askım erkegım senı sevıyorum dıyerek yuzunde mınnetkar bır ıfade kendınden emın bır gulumseme vardı her zmaan zaten ne ıstedıgını bılen kadınları sevmısımdır sonra dus aldık sevısır vazıyette ama bır kez daha yapmadık cun kı kızlıgı gıtmıs herhangı bır sey olabılırı fazla yuklenırsem dusuncesı ıle koyun koyuna uyuduk…

sabah 7 00 gıbı uyandım uzerımı gıyındım ve bır opucuk verıp helınıme uyurken yanından ayrıldım kapıya ıse bır not bıraktım senı sevıyorum kadınım dıye gıttım dugunden sonra bulustuk onu alıp bıraz gezdık beraber kol kola orda oldugum bır hafta ıcınde 3 kez daha ılıskıye gırdık ama su an ıstanbuldayım ve onu cok ozluyorum ???

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler