seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Dul Bacım Karım oLdu

slm sekshikayeleri okurları yanima gelen bacim (ismi aylin, benimki de ersin) hemen pantolonumu indirip skimi agzina aldi, ama ben naz yapip tepki verdim ve hayir olmaz, 14 yasinda bakire ve taze iken niye vermemistin bana, o zaman niye naz etmistin dedim.aylin de o zaman korkmustum tabi ki ama simdi kadin oldum ve ayrica dulum ve yaraga hasretim.
eger sen sikmezsen disarda bir yarak bulurum dedi. ben de ama bir sartla sikerim kiz seni dedim.su anda 14 yasinda olan kizini siktireceksin bana dedim.bacim aylin ama onu nasil razi edecem, ayrica o anlamaz böyle seylerden. dedi bacim aylin. bende sen onu bana birak ona yasatarak anlatirim sexi .hem kizin cok sexi ve isterik davraniyor bana karsi, yeterki sen onu kandir ve bana getir evde be yalnizken, ya da sizin eve geleyim dedim ve bacim razi oldu ve söz verdi.bacim hemen sikimi agzina alip emmeye basladi, ben de onun memelerini avucladim ve boynunu yalamaya basladim. ani bir hareketle üzerindekileri cikardim ve onu yere halin in üzerine yatirip bacak arasina girdim ve tüysüz ve beyaz amcigini yalayip amciginin dudaklarini yalamaya basladim.aylin bacim inliyordu sürekli.yaragimi agzina verdim ve bir süre yalattiktan sonra yaragim tas gibi sertlesti. bacim aylin bacaklarini iyice ayirdi ve haydi erkegim benim gir icime ne olur, daha fazla kudurtma beni diyerek kollarini aciyordu.daha fazla dayanamadim ve bacimin bacak arasina girip benim 20 ligi kuyusunun icine saldim ve hizla el git yapmaya basladim.ikimiz de inliyorduk zevkten.az sonra ikimiz de bagira bagira orgazm olduk ve ben bacimin aminin derinliklerine zevkle bosalttim tohumlarimi.dul bacimin hamile kalmasindan korkmuyordum, cünki ilac kullaniyordu.bacimla bir süre yanyana yattiktan sonra banyoya girdik.bacimi banyoda da bir güzel götten siktim bagirta bagirta. bacimin kizi (yani yegenim hülya yi bacimin yani anasinin yaninda nasil siktigimi ve kizlik zarini nasil bozup, ilk erkegi oldugumu bir sonraki hikayemde yazacagim. beni sabirsizlikla bekleyin ensest sevenler...

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler