seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Kuzenimi Tuvalette Siktim - Aile içi Seks Hikayeleri

Merhaba ben de başimdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Ben şuan 21 yaşındayım. Bu yaşıma kadar istediğim her amcığı elde ettim. Fakat bir tanesini birtürlü elde edemedim. Kim mi tabiki kuzenim figenin amcığını... Figen 28 yaşında uzun boylu sarı saçlı dul bir kadındı. Eşi öleli 8 sene olmuştu. Biz de bu sene 2 aile tatile gittik. Bizim aile ve teyzemler.
 Teyzemlerle beraber Figen de gelmişti. Ben tatile gitmeden önce kafaya koymuştum figen’i nerde bulsam sikecektim. Neyse tatile gittik yazlıkta kalıyorduk. Ben tatilde hep figenle beraber denize giderdim. Denizde buna el şakaları yapardım, şakayla karışık amına falan ellerdim. Gece dışarı çıkmak için hazırlanmıştık. Figen o gece üzerine dar bir badi altına da çok seksi dar bi mini etek giymişti. bizimkileri ektik Figen ve ben bara gittik. Figen içkiye fazla alışık değildi. 1-2 bira içtikten sonra sarhoş olurdu. barda hep dans ettik. Romantik danslarda bana iyice sarılıyor, bu yakınlaşmanın sonucu da kalkık olan yarağım apışına girip girip çıkıyordu. Figen Bu durumun farkına vardı. Oturalım mı diye sordu. Ben de oturalım dedim. Sarhoş olduğundan dolayı birhayli firikikler veriyor ve bu durumun farkına varamıyordu. Firikikler verirken gördüm ki altında külot yok. Gördüğümü fark ettiğinde bacaklarını daha da açtı. Bana yaklaşıp ‘Tuvalete gidelim’ dedi. Benim elimden tuttu ve beraber tuvalete gittik. Bayanlar tuvaletine girdi ve içeriyi kontrol etti. Kimse yoktu. Sonra beni çağırdı. Tuvalete girdik. Girer girmez hemen dudaklarıma yapıştı. O beni öperken ben de eteğinin fermuarını açmaya çalışıyordum. Onun elleri de benim yarakta geziyodu. Çıkartı ve hemen ağzına aldı. Alır almaz ağzına boşaldım. Ama daha isteğim geçmemişti. 2. posta için harekete geçtim. Ben çıplak alafranga tuvalete otudum.Hemen figeni kucağıma alıp ‘seni yarağa doyuracam güzelim’ dedim ve 22 cm. yarağı bir anda içine sokuverdim. Figen bağırmamak için parmağını ısırıyordu. Ben onu öyle görünce daha bir tahrik oluyor ve daha da şehvetli sikiyordum. 15-20 dk. Siktikten sonra ağzına boşaldım. Tam giyinip çıkacakken dölün ve içkinin etkisiyle kustu. Tuvaletten çıkıp 15-20 dk. Daha barda oturduk. Ondan sonra eve gittik. Ve tatil boyunca 4 kez daha siktim. Tatil dönüşünde artık amcığına elimi bile sokabiliyordum.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler