seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Sinema Tuvaletinde - Gay Hikayeleri

Yaşım 34 çok uzun zamandan beri Aksaray civarında sinemalara takılırdım. Bundan 2 yıl önce bu olay başıma geldi.


Çok istememe rağmen hiç bir ilişkim olmamıştı sadece birkaç kez sinemada bir iki inşaatçı kılıklı adamların sikini elime almıştım. Bir defada ağzıma aldım. Ama ben evde götüme salatalık gibi şeyler sokar hep sikildiğimi hayal ederdim.



İlk girişimimi cağaloğlu hamamında yaptım tellağa niyetimi belli edip bol bahşiş teklif ettim ama sadece kalçalarımı ovaladı sabunla ve deliğimi parmakladı çok tahrik oldum ama istediğim fazlasıydı kesinlikle sikilmek istiyordum. (bu arada bu şeylerin yapıldığı hamam ismi bilenler lütfen mail atınız)

O gün güneş sinemasına gittim oturdum. Etrafı kesiyordum gidenler bilir kimisi sakso çektiriyor kimi 31 çekiyordu en arkada herifin biri parlak birini domaltmış pompalıyordu. O an aklim gitti nerdeyse çocuğun yanına domalıp abi benide sik diye yalvaracaktım.


Bunları düşünürken yanıma Can diye bir gay oturdu bana 20 lira ya sakso çekiyim mi diye sordu cesaretimi toplayıp ben pasifim dedim. Hiç şaşırmadı o zaman gel tanışalım dedi. Tuvaletin oradaki hole geçtik heyecandan sigara yakıp derin nefes çektim kalçamı sıktı ooo mal sağlam istersen seni tuvalette sikerim ama paran varsa dedi. 50 bana ver 20 de tuvaletçiye arka tuvaletlere adam almasın diye
Kabul edip parayı verdim prezervatif sordum var diyince anladım ki ben ilk tuvalette sikilen olmayacağım.

Can sen gir önce dedi girdim kötü kokuyordu neyse dedim. Kalbim fena atıyordu lavabodan sabunu aldım. Deliğimi hem yıkıyor hem de açılsın diye parmaklıyordum. Birazdan oda geldi sikini çıkarıp yala dedi. Bilip bilmeden yalamaya başladım. Gerçekten 17cm vardı ve kalındı bir korku sarmıştı ama istekte vardı.
Derken kalk dedi duvarı tutup domaldım sabunu alıp deliğimi parmakladı iyice ve hazırmısın dedi.

Hı hıı diyebildim. Biraz dayadı olmuyordu. Çok dar lan dedi hiç siktirmedin mi bu götü diye sordu. Hayır deyince ooo tam adresine geldin ibne bak göt nasıl sikilir deyip iki elinle kalçalarını ayır dedi. Var gücümle ayırdım nefesini derin çek dedi. Onuda yaptım bırak dedi. Bıraktığım anda cart diye sikini geçirdi inanın götüm patlamıştı nefesim kesilmiş tepki veremiyordum. Biraz durdu git gel yapmıyor sadece çalkalıyordu derken yavaş yavaş pompa baslamıştı ama çok acıyordu. Birden hızlanınca zevk almaya başladım ama duyan olur diye dudaklarımı ısırıyordum. Sabununda yardımıyla deliğim rahatlamıştı şak şak vuruyor

bu göt daha durmaz sikilmeden diye diye vuruyordu.
Bi anda sikini çekti bak şimdi dedi nasıl alacak götün dedi. Nişanlayıp deliğe bi daha geçirdi şak diye girmişti evet gerçekten bu girişi zevkli olmuştu. Ufak aletim kalkmadan boşalmıştım biraz daha pompadan sonra sikini çıkarıp prezervatifi attı. Yala dedi iştahla yalarken götüm zonkluyordu acıdan. Ağzıma boşalıp çekip gitti. Selpakla götümü sildikten sonra kan görünce korktum soğuk suyla yıkayınca kan gitti ama zonklama 3 gün sürdü.
Daha sonra ona bi daha siktirdim başka ilişkim olmadı.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler