seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Ablamla Anneme Tecavüz Ettim

Aslında ensest ilişkilerden bu hikayeleri okumadan önce ilgilenmezdim ama ablama karşı her zaman bir ilgim vardı. Ablam 29 yaşında, balıketli, sarışın, kara gözlü bir hatundur. Sürekli seksi kıyafetler giyer. Ve herhalde bu sebebten dolayı onu oldum olasıya sikmek istemişimdir.



3 Sene önce evlendi. Benim bi de aynı apartmanda oturan kankim var. Sürekli beraber takılırız ve hiç kız arkadaşımız olmadı. Bir ay önce evde oturuyordum. Ablam bize geldi. Üzerinde mavi bir kolsuz bluz ve altında mini kot eteği vardı. Ten rengi kulotlu çorapta giymişti. Annemle beraber kadın kadına sohbet ediyorladı. Daha sonra annemin bankaya gitmesi gerektiğinden dışarı çıktı. Bende ablamı okşayabilmek için çareler arıyordum.

Slow bir kaset koydum ve şaklabanca dans edelimmi diye sordun ablama. Ablamda balıklama atladı. Birbirimize yapışık bir şey şekilde dans ediyorduk. Ben bi anda eteğinin içinden götünü avuçladım. Ablam çok şaşırmıştı ve çok kızdı. Bende mecburiyetten bıraktım. Daha sonra kankiyi aradım ve olanları ve yapmak istediklerimi aynen anlattım. Çok şaşırmış ve çok mutlu olmuştu. Çünkü ikimizde ilk defa bir hatunu sikecektik. Hemde ne hatun.

Bunun üzerine vakit kaybetmeden bana geldi. Ablam salonda oturuyordu. Kanki ile beraber ablamın yanına gittik. Ablam korkmuştu. Ellibir oynayalımmı diyince rahatladı ve masaya gitmek için ayağa kalktı ve osırada ablamı kucakladım ve odaya götürdük. Ablam bize yalvarıyordu ama çıldırmıştık artık. Yatağa bırakınca bacakları dahada açıldı ve ten rengi kulotlu çorabının altından bacakları çok seksi gözüküyordu.

Verdiği frikikleri düşününce…

Ablamı hemen bağladık. Bu sırada zil çaldı ve annem gelmiş olmalıydı. Kanki onuda sikelim dedi ve ben ilk başta karşı çıktım. Ama 50 yaşın verdiği olgunluk, tecrübe ve bana verdiği frikikleri düşününce okeyi verdim. Bizim bu şekilde tecavüz etmemiz çok zordu. Bu yüzden aşağı sokaktaki taksicileride çağırdım. Kanki annemi odadan uzak tutmaya çalışıyordu ve taksiciler gelinceye kadar bunu başarmıştı. Şimdi on kişiydik. Annemin üzerinde ten rengi kulotlu çorap ve uzun bir elbise vardı. Göğüsleride bayağı büyüktü. Annem taksicileri niye geldiğini ordu ve bende odaya gelde söyleyeyim dedim. Annem odaya gelince ablamı yatağa bağlı bir şekilde gördü ve şok geçirmişti.

Hemen arkasına döndü ama arkasında sekiz kişi vardı. Kanki annemi yakaladı ve onuda yatağa attı. Şimdi on erkek tarafından sikilmek için bekliyorlardı. Kanki kameramı aldı ve olayı tamemen amatörce görüntüledik. İlk başta ablamı sonrada annemi amından götünden siktim. Sonra annemi memelerine yumuldum ve uçlarını adeta yiyordum. Annem ise acıdan ve zevkten kıvranıyordu. Bu sırada diğer elemanlarda annemim amıma girmiş, ablam ise altı erkeğin arasından acı içindeydi çünkü kanki iice hayvanlaşmıştı. Ve 12 el ablamın her tarafında geziniyordu. Grup halinde defalarca yaptık ikisinide.

İkiside amından çok sikilmişlerdi ama götten hiç yememişlerde taaki bu güne kadar. Artık iice sapıtmıştık anneme amına ve götüne kanki ile beraber çift el girdik. Bu sırada ablam ise bardağa doldurduğumuz 10 kişinin dölünü içti. Sonra tabiiki ablama çift el daldık hatırı kalmasın die. Annem ile ablama baktığımda gördüğüm manzara korkunçtu. Amları ve götleri iice açılmış ve vücutları morluk içindeydi. Bu olaydan sonra kocası ablamı boşadı. Ablamda hamile herhalde onuz bekliyordur.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler