seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

40 Lik Seksi Komsu

slm bn 18 yaşında biriyim adım mert bu olay 1 ay önce oldu günlerden cumartesi idi annemler gezmeye gidecekti kahvaltıyada 40lık komşumuz geldi altında dar bir şort üstünde boyun kısmı bol bir giysi vardı götü ve o büyük göğüsleri belliydi kahvaltıyı yaptık o evine gitti annemlerde gezmeye arkadaşına gitti annem gittikden yarım saat sonra zil çaldı ve gelen komşumuzdu
 annen gittimi diye sordu bnde eewt dedim ozmn varsa bir dosya kağıdı alabilirmiyim dedi bnde tmm dedim dosya kağıdını almak için gittiğimde kapı kapandı ve komşumuz içeri girdi bnde ne oldu diye geldiğimdi üzerindekini çıkarmış üzerime geliyodu bnde bakakalımıştım dedi ye bni bugün seninim sik beni dedi kocamla 10 yıldan beri sevişmedim sevişmeye hasret kaldımo hasreti seninle gidermek istiyorum dedi ve bnmle öpüşmeye başladı bi 20 dk o şekilde öğüştük sonra komşum şortumu indirdi yarramı yalamaya seksy başladı o yalarken bnde üzerimi çıkardım ve çıplak kaldım bnde onun o dar şortunu indirdim baya yaladıktan sonra bn boşaldım suratına sonra yüzünü ve sikimdeki dölleri tmizledi ve beni aldı odama götürdü bn eğildim amını yaladım sonra masaya yatırdım 10 15 dkka amını yaladım amı açılınca odamdaki koltuğa oturdum komşumda geldi yarrama oturduu başladı zıplamaya baya zıpladıktan sonra bana yüzü dönük oturdu ve zıpladı sonra bn ayağa kaldırdım tabi komşum üzerimde ayakta zıplattım sonra masaya yatırdım bacaklarını açtım veamına sokmaya başladım daha sonra bnsırt üstü yatıım oda geldi oturdu başladı zıplamayazıpladı artık zevkten 4 köşe olduk 2mizde3 4 kere boşalmak üzere iken durdum ve onunla beraber boşaldım o sikimdeki dölleri temizledi ve bn arkasını çevirdim öne doğru eğdim domalma pozisyonuna getirdim yaramı götüne sokacaktım ama o dar göte girmedi baya zorladım ama olmadı bnde 1 2 dkka yaladım götüne biraz açılınca girdim ama yine zorlandım sonunda girmiştim yavaş yavaş gittim geldim komşum bağırıyordu artık delicesine ama bn bunu olacağını bildiğimde ağzını bir şey le kapatmıştımgötü alışınca delicesine soktumsonra çevirip amına yine girdim bu sefer içine boşalmayı planlıyordum korunuyormusun diye sordum o da eewt seks hikayeleri dedi ve bndedelicesine amına boşaldım sonra o sikimdeki dölleri temizledi ve 2 mizde kendimizden geçmişyattık dedi beraber banyo yapalım die bnde tmm dedim banyoya girdik önce bn onu yıkadım eğildi ağzı yarama geliyordu ve yalamaya başladı kaldırınca bnde baçağını belime doladım amına girmeye başladım sonra götüne yine girdim bu sfr alıştığından bağırmadı baya sokuktan sonra boşalmak üzere iken amına yine girdim 2 kere ileri geir gittikten sonra amına yine boşladım yıkandıktan sonra üzerlerimizi giydik ve komşumu yol etmek için kapıya geldimizde komşum bn yaramı çıkardı ve gene yaladı yaladı 30 40 dk sonra bn yine boşldım üzerine ve o o halde gitti o gn den sonra her boş anımızda sevişiyoruz hatta bn bunu yazarken o kuçağıma oturmuştu ve şuanda yalıyo bunu size daha sonra anlatacam..

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler