seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Alt Komşumun Çıtır Oğlu

Merhabalar ben ist Erol 25 yaşında yalnız yaşarım bir gün internette gay filmi izliyordum kapı zili çaldı. Açtım bizim alt komşunun oğlu Emre, abi benim bilgisayar bozuldu seninkinde çalışabilir miyim dedi. Tabi Emre’ciğim geç dedim. Emre 18 yaşında 175 boylarında 55 kiloda kumral düz saçlı mavimsi gözlü üçgen götlü çıtı pıtı yakışıklımı yakışıklı bir çocuk onu her gördüğümde bir fırsat düşsede Emre’yi doyasıya siksem diye geçirmişimdir içimden
, Emre sen geç rahatına bak dedim biraz sonra yanına gittim bilerek açık bıraktığım gay filmini seyrediyor kusura bakma Emre açık unutmuşum kapatayım dedim. Kapatma abi güzel film sonuna kadar izleyelim istersen beraber demez mi. İşte fırsat dedim yanına yaklaştım. Saçlarını yüzünü boynunu okşadım hiç tepki göstermedi elini tuttum yarrağıma götürdüm elini tutarak yarrağımı okşattım Emre dünden istekliymiş yarrağımı öyle okşuyordu ki üzerimdekileri çıkardım benim 16 cm boyunda 5,5 çapındaki yarrağım Emre’nin ağız hizasında kaya gibi sertleşmiş duruyor. Abi bu ne harika birşey ben bunu yer bitiririm demez mi Emre’ciğim yarrağım emrinde istediğin kadar ye dedim. Emre taşşaklarımdan başlıyor yarrağımın kafasına kadar diliyle dondurma yalar gibi yalıyor dudaklarıyla yarrağımı sıkıştırarak saksafon çekiyor yarrağımı sömürüyor. Emre’yi kaldırdım üzerindekileri çıkardım Emre’nin vücudu süt gibi bembeyaz hiç kıl yok sadece sarı tüyler var önümde domalttım. Boynundan götüne kadar yaladım bacaklarını araladım. Emre’nin deliği kılsız tertemiz dilimle deliğini yalıyor dilimi deliğinin içine sokmaya çalışıyorum. Emre önümde kıvranıyor erkeğim ye beni yala beni sik beni sok o muhteşem yarrağını götüme dağıt parçala götümü diye inliyordu. Yarrağımın kafasını Emre’nin göt deliğini tükürükledim yarrağımın kafasını deliğine dayadım yüklendim kafasını deliğine geçirdim aahh dedi. Acıdımı dedim birazcık ama sen dibine kadar kökle ben dayanırım dedi. Yüklendim yarrağımı dibine kadar götüne geçirdim yarrağımı götünden çıkarıyor tekrar götüne sokuyorum böyle 5 dakika siktim Emre’ciğim nerene attırayım dedim. Erkeğim benim sen nereye istersen attır dedi yarrağımı götünden çektim hemen ağzına verdim bir kaç gel gitle ağzına yüzüne döllerimi fışkırttım yüzüne bulaşan döllere yarrağımı sürüyor yarrağımı ağzına sokuyorum daha önce bir kaç kez pasif erkek sikmiştim ama Emre’den aldığım zevki alamamıştım banyoya geçti yıkanıp odaya geldik ben karyolaya sırt üstü uzandım. Emre dudaklarımdan başlayarak ayak parmaklarıma kadar diliyle yaladı, ayak parmaklarımdan yarrağıma kadar yaladı, taşşaklarımı yalıyor taşşaklarımın ikisini ağzının içine alıyor yarrağımın kafasında dilini döndüre döndüre yalıyordu Emre’yi ters çevirdim boynundan götüne kadar yaldım. Dilimle deliğini yaladım, deliğini iyice yumuşattım karyolaya oturdum. Emre’yi kucağıma oturttum bacaklarını belime doladım kalçalarından kaldırdım. Emrede eliyle yarrağımı göt deliğine dayadı ve yarrağıma oturdu. Yarrağım dibine kadar Emre’nin götüne girdi. Dudak dudağa öpüşüyor boynunu kulak memelerini yalıyorum. Dilimi Emre’nin ağzına sokuyor diliyle oynuyorum dilim Emre’nin ağzının içinde yarrağım Emre’nin götünün içinde acayip zevk alıyorum. Yarrağımı Emre’nin götünden çıkarmadan karyolaya yatırdım bacaklarını omzuma attım böyle 10 dakika kadar Emre’yi bacak omuzda siktim yarrağımı götünden çıkardım ağzına verdim ağzına soka çıkara yarrağımı gırtlağına kadar dayadım. Saçlarından tutum kafasını yarrağıma sıkıca bastırdım bir volkanın patlaması gibi Emre’nin gırtlağına bütün döllerimi fışkırttım döllerimin hepsini yutturdum. Yarrağıma bulaşan dölleride diliyle yalattım yutturdum o gün Emre’yi değişik pozisyonlarda tam 5 kez siktim. İki sene fırsat buldukça bana geldi kendisini doyasıya bana siktirdi. Tabi ben bundan çok memnun oldum babasının tayini nedeniyle şimdi Samsun’da ben Emre’yi çok ama çok özlüyorum  20 yaş altı pasif arkadaşlarla konuşurum ciddi ve samimi olanlarla byyyyyyyy "

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler