seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Otobüsteki Başörtülü Kızla Sevişmemiz,Türbanlı Seks

Sabah işe gitmek için otobüse bindim.Esenler-Eminönü otobusü hep tıklım tıklım olur o saatte.Şöförün hemen arkasında bir yere zor bela kendimi atabildim.Bir sonraki durakta otobüs gene yolcu almaya başladı ve artık nerdeyse camdan çıkacaktım… Ama o otobüs iyiki de o yolcuyu almış. İki tane başörtülü bayan bindi…Biraz sıkışmıştık ve bayanların birisi bana arkası dönük vaziyette diğer arkadaşıyla sohbet ediyordu.


Bir anda kalçalarını yavaşça bana sürtmeye başlamıştı ama ben kaçıyordum.Ne olur ne olmaz rezil olmakta var koskoca otobüste.Ne varki ben kaçtıkça o üstüme doğru geliyordu artık kaçmanın anlamı yok diyerek bende ona doğru yüklenmeye başladım.Alev alev yanıyordu teni sıcacıktı. Kalçalarını oynatarak bana karşılık veriyordu.

iki eliylede üstteki tutacaklardan tutuyordu. Dayanamayıp gayri ihtiyari elimi kalçasına atıp okşamaya başladım çok hoşuna gitmiş ve bana dahada yapışmıştı.Artık sikim iyice sertleşmiş ve kalçalarının arasını bulmuştu… Çok şaşırıyordum ve korkuyordum çünkü başörtülü bayanla otobüste ve herkesin ortasında sikişiyordum… Kumaş pantolonum vardı ondada ince kumaş etek vardı yani detaylarımızı hissedebiliyorduk Bacaklarını tamamen üstüme yıkmıştı artık…

Elinin birini bırakıp sikimi avuçlayıp iyice oynamaya başladı..Boyu biraz kısa olduğu için elimle göğüslerini ellemeye başladım.. Harika ve taş gibiydi yüzünü görmek istiyordum ama arkası dönüktü… bir süre böyle gittikten sonra titrediğini hissettim sanırım boşalmıştı ve ağırlığı tamamen bendeydi artık ve dayanamadım bende boşaldım oda hissetmiş olmalı ki artık üstümdeki ağırlığını çekti.Davutpaşada inmem gerekirken Fındıkzadeye gelmiştim.Hemen şöföre kapıyı açmasını söyleyip ilk durakta indim.İnerken yüzüne baktığımda ise yüzünün bir melek kadar güzel olduğunu ve hafifçe kızardığını gördüm…

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler