seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Annemin Tangalarına Bayılıyorum

Merhaba seks hikayeleri okuyucuları,Ben 18 yaşında bir gencim. Denizlide yaşıyorum ve doğal olarak sexe hasretim. Annemle babam 3 sene önce ayrıldılar, ve ben annemle kalmaya devam ettim. Benim anneme olan ilgim ona yakınlığımla ve babamla sikişirlerken onları dinleyip benimde annemi sikiyormuşum gibi hayal kurarak çektiğim 31ler sonucu başladı. Annem 38 yaşında çok genç görünen azgın bir hatundur. Çünki evliyken de babama benim yanımda saldırmaktan çekinmezdi. Ve ben annemi sürekli ellerim, memelerini, kalçalarını. Çok yumuşaklar nedense ses çıkarmıyor ben bir oğul şefkatiyle yaptığım için



sanırım, ama onu istiyorum. İpler onu banyoda baştan aşağıya çırıl çıplak gördüğüm zaman başladı. Ve bir sürü tangası var sürekli tanga giyer hiç normal külot giydiğini görmedim, evin içinde de gecelikle olduğundan iç çamaşırı giymez. Bir pazar günü eve yeni

gelmiştim. Annem de sonradan öğrendim benden 5-10 dakika önce gelmişti. Üzerinde ise bacaklarını kavrayan bir pantolon ve düğmeleri göğüs çatallarına kadar açık bir gömlek vardı. O üzerini değiştirirken bende aynı .

odanın balkonuna çıkmıştım, içeri girdiğimde sırtını bana doğru dönmüş ona

baktığımdan habersiz yavaş hareketlerle pantolonunu sıyırıyordu ve o süper siyah tangası meydana çıkıyordu. O anda dayanamadım arkasından geçiyor gibi yaparak tamamen kalkmış olan aletimi ona sürttüm. "Sapık oğlum ne yapıyorsun" diye karşılık verdi. Ve bana doğru döndü birden kalkmış olan aletimi tamamen kavradı ve "koparırım onu" dedi. Bende ardından "hepsi senin olsun anne" diyince kendini bana doğru çekti ve dudaklarıma

yapıştı. Yılların azgınlığı vardı üzerinde. Çok şaşırmıştım ama sesimi çıkarmıyordum. Dudaklarına yapıştım...Bir eliylede yarrağımı sıvalamaya devam ediyordu. Elimden tutarak onun

yatak odasına götürdü beni ve hemen uzandı. Bende tamamen soyundum ve üste geçtim. Dudaklarına yapıştım, sanki koparıcaktı. Ve bir elimlede tangasının içindeki alev alev yanan amını okşuyordum. Dilimi harika emiyordu çok tecrübeliydi. Daha sonra sütyenini çıkardım ve o süper 100lük göğüsleri karşımdaydı. Yalaması çok güzeldi ve hala dipdirilerdi, daha sonra öğrendim silikon yaptırmıştı. Ve onu yüzüstü yatırıp, tangasını ağır bir şekilde çıkardım. O güzelim top gibi amı karşımdaydı. Yalamaya başladım. Amının dilini dudaklarımla çektikçe "ahh-ohh-yahhh" gibi sesler çıkarıyordu. Daha sonra ben yatağın kenarına oturdum ve oda önüme eğilerek 18 cmlik aletimi yalamaya başladı bende bir yandan o güzel tangasını kokluyordum. Muhteşem bir hızla sakso çekiyordu. Daha sonra ben sırtüstü uzandım ve göt yanaklarını iki kenara ayırarak üzerime oturdu. Göğüsleri ağzımdaydı.

Harikaydi yalaması. 15-20 Dakika aynı pozisyonda siktim annemi ve daha sonra yer değiştik o güzelim dolgun bacaklarını omzuma aldım ve diretk içine gömüldüm. Durmadan çığlık atıyordu. Gittikçe hızlandım ve bana "yavaş yavaş oyyy nefessiz kaldım oğlum biraz yavaş ahhh ıhhhh"

diye sesler çıkarıyordu. Ve son bir kez domalttım annemi. O güzel göt deliğini sikmek istiyordum tam kafasını dayamıştım ki "onun için erken aşkım benim, sabret" dedi ve bende çaresiz amına girmek zorunda kaldım. Her vuruşumda kalçaları dalgalanıyordu. Evin derin sesizliği annemin çığlıkları ile inliyordu. Tam boşalacakken annem 5 dakika boyunca harika bir şekilde sakso çekti ve bir tane bile sperm dışarı çıkmadı hepsini yutmuştu. Biraz o şekilde yattıktan sonra duş yaptık. Ve ondan sonra bu olayı konuştuğumuzda ikimizde memnunduk. Diğer
yaşadıklarımıda anlatacağım sizlere.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler