seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Komsum Cansu

komşum cansu hanım 35 aynı müjde ar a benzıyordu.hele o tombul götü aynı müjdenikinden büyüktü.kocası memurdu sabah gider akşam gelirdi.kocası 15 yaş büyüktü cansudan ikinci hanımıydı.kocası artık eskisi gibi cansuyla ilgilenmezmiş.ben 18 yaşında annem ve babamda memurdu.
ben sınavlara hazırlanıyordum.arada bana ugrar kenan hep ders ders biraz hayattan zevk al diye bana tavsiyede bulunurdu.bana hep firikik verirdi.ben onun hem götüne hemde memelerine vurgundum.bir gün annemle tatile cıkacaktım annem cansu yengende gelecek kocası izin verdi deyip 15 gün marmarise gidecektik .ve tatil başlayınca cansu ve annem mayo alışverişi yaptılar.o gün plaja indik.annem cansuya fıstık gibi oldun kız biraz kilo versen daha iyi olursun diye koca götüne laf atıyordu.ben annem cansuyla denize girdik.annem haydi oglum bizi yagla diye güneş kreminiyle önce annemi sonra cansuyu yagladım.ilk defa cansunun vücüduna elimle okşar gibi yagladım.o bu yaglamamdan cok memnundu.annem yorgundu uykum geldi beni otele götürün dedi.hemen annemi odasına götürdük hemen sızmıştı.cansuya oteldeki hizmetleden yararlanmak için saunaya girdik ilk defa girdik ikimizde maksat sikişmekti cansu bana ellerin çok marifetli derken plajdaki yaglamamı begendigini söyleyip masaj yapmamı istedi.ben ona masaj yaparken elimi mayonun altına elimle oksarken o ne kadar acelecisin çapkın diye seslenirken o mayosunu cıkarttım o koca göt karşımaydı onu domaltıp 20 lik kamamı 35 lik cansuya sapladım cansu ilk defa götten yiyormuş onu götten sikiyordum.1 saatte göte 2 posta attım sonra 2 posta amına sapladım.tekrar otele döndük annem uykudan uyanmamiştı.cansu annemin odasında yatacaktı ertesi gün annem tekrar uykuya dalınca benim odamda cansuyla am göt sik hepsi birbirıne karışmıştı.tatilden sonra yine cansuyla sikişmeye devam ediyoruz cansu şuan hamile yani benim dölümü tutmuştu.o her buluşmada kendi domalıyor o da benim gibi götcü olmuştu...

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler