seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Babamda Bizimle Beraberdi

merhaba seks hikayeleri okurları arkadaşlar bu olay benim başıma 2 hafta önce geldi.ben 19 yaşında bir a gayım.şimdi ben yine hergün yaptığım gibi yine net de dolaşıyordum gay sitelerinde neyse kendime uygun birini buldum onunla buluştuk işte hadi dedim bizim eve gidelim. bizim evdede o gün kimsenin gelmeyeceğini bilgiğim için bize geldik.
hemen kapıyı kapattığımız an öpüşmeye başladık .sonra yatak odasına girdik. ikimiz sadece boxerlarla kaldık sonra boxerımın altındaki şişkin yarrağımı onun götüne dayadım. sonra yavaş yavaş azdırdım partnerimi daha sonra boxerları çıkarttık partnerimin adıda onur bu arada onur benim sikimi yalamaya başladı bende onun o sıcacık göt deliğini yalamaya başladım 10 dk. böle pozizyonda kaldık daha sonra yavaş yavaş 19 cm. sikimi sokmaya başladım bacak omuz pozizyonunda bu pozizyonla 20 dk. yaptıktan sonra birden zil çaldı. onur hemen bu kim dedi bende bilmiyordum birde kapını deliğinden baktım babam .babamda benim bugün evde olacağımı biliyordu sonra onurla kapıyı açmamaya karar verdik çünki babam bizi bu halde görürse ne olacağını tahmin edemiyordum. biz onurla yatağın altına tüm eşyalarımızı topladık hiç şüphe yoktu bizim evde olduğumuzu anlayamazdı. babam yatak odasına girdi babamda 40 yaşında olgun atletik vücutlu kaslı biridir babam soyunmaya başladı ve banyoya girdi. biz daha yatağın altında durup babamın gitmesini bekliyorduk ama babmın gidesi yoktu. babam banyodan çıktı ve yine yatak odasına girdi biz birde ne görelim yatağın altından babam boxerlı siki ölesine kalkmışki boxerın ıyaırtacak gibi onurda bana ben babanın sikinide istiyorum demezmi bende olum saçmalama dedim babam bizi öldürü dedim. oda olum baksana baban azmış görmüyonmu sik kalkık iş tamam birde onura bibaktım yatağın altında dışarı çıktı babm onuru görünce çıplak şoke oldu sen kimsin ne arıyorsun burda sonra onur yere eğilip beni yatağın altından çıkardı. babamda bana oğlum burda ne olduğunu bana hemen anlat dedi. bende tüm olanları anlattım .babamda aferin olum dedi ben çok şaşırdım .babam birden boxerını indirdi ve onur eğil bakam benimkinide tadına bak dedi babam oğlum gel onuru birlikte becerelim dedi bende tabi dedim. hemen işe koyulduk .babam onurun götüne dayadı sikini ve onur büyük bi zevk almaya başladı bende onurun ağzına verdim daha sonra babamla pozizyon değiştirdik ve böle devam ettikten sonra babamla onurun her yerini dölledik daha sonra 3 ümüz banyo olup onuru evine uğurladık . böle sex isteyen varsa msn adresini yazsın babamla biz burdayız..

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler