seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Bakire Beden Öğretmenim

slm liseli seks hikayeleri Birgün beden dersi işler ögretmenimizbeden hareketleri gösterirken egilip kalkıyodu o sırada memelerin gördüm bakakaldım beni farketti.ders bittikten sonra yanına çagırdı kaan dedi meraklısın bu işlere galiba dedi bende evet dedim neyse ögretmen yanına çagırdı beni yavas yavas beni soymaya basladı
 yaragımmı yalamaya basladı 5 dakkaya yakın yaladı ondan saonra öpüstük . memelerine indim amını yaladım tam kılavına getirdim tam götüne sokarken okulda en yakın arkdası sosyal ögretmeni geldi o dul elif ne yapıyorusun dedi elif hocada gel sen de yap dedi oda nazlandı ama yaptı elif hocayı götünde sikmeye basladım oda soyunmaya basladı ondan sonra o hacayıbi güzel sikmeye basladım o hacanın göt deligi büyükdü bişey hismiyodu ondan sonra bi güzel boşaldım ikisini agzına ondan sonra her hafta sonu elif hocanın evindi buluşup ikisini sikiyorum benim yasım 18.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler