seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Balık Etli Teyzemi Siktim

merhaba bn burak başımdan geçen bir olayı anlatıcam teyzemle teyzem istanbulda tek başına oturan harika götllü bi hatundu belliydide azmıştı evli değildi amı sik görmemişti bir gün yazlıkta denizden geldiğimde duş almıştım ve odaya girip üstümü giyiniyordum ki birde ne göreyim teyzemin mavi sexsi kilodunu gördüm ve aldım 31 çektim yaladım kokladım çok hoşuma gitti sonra akşam oldu tayzemin ogün belli ağruyordu we teyzem bni yattağım odanın yatağına geldi bnde hemen yerde yatıyordum saatler saatleri kovaladı we teyzem iyice uyudu götü bana dönüktü we üstünde askılı etek wardı askılı etek biraz yukarı çıkmıştı we o seksi kilodu gözüküyordu net olarak bnde fırsat bu fırsat deyerek yanına yavaş yavaş geldim we yan yatıyordu bnde sikimi kilodunun üstüne yerleştirdim we çok büyük bir zevk patlaması yaşadım teyzemin mavi kilodu bembeyaz dölle dolmuştu heryer ıslan mıştı ama bn çok zexk alıyordum birden teyzem inlemeye başladı we hemen gözünü dimdik açık bi şekilde bana gülümsedi ye bnde utancımdan hemen yatağıma gittim oda utan mıştı sonra gitme ne olur dedi kulaklarıma inanamadım ne olur burak birazda sızazla azdım bn deligibi sikdedi bnde ürktüm we tolete gittim sonra geldiğimde birde ne göreyim kapıyı açar açmaz bni tuttuğu gibi duvara yasladı we üstü çıplak ancak kilodu wardı 10dk kadar seviştikten sonra amını açtı ve amının patlatılmış olduğunu gördüm bnde dedim ki hani sen hiç evlenmemiştin oda dedi ki sen sok gerisini boşwer ama dur dedi ilk yala sonrada prazarwatif takım sok dedi yalıyordum delicesine teyzem zevkten çıldırdı sonra uzandı ve amına sokmamı istedi amına soktum artık zevkten mi acıdan mı ağlamaya başladı ve bnde çıkardım saatlerce öpüştük we sabah oldu gün doğmaya başladı bn dedi tmm bukadar bırakmıyordu aç köpek gibi öpüşüyordu azdım azdım die sayıklıyordu itledim onu aşkım bu kadar yeter annemler denize gittimi sen gitme devam ederiz tmm dedi üstünü ataşli bir biçimde giydirdim hala öpüyordu sonra sabah oldu bana bakım duruyordu we kahwaltıda ve sürekli bna dilini çıkartıp bakıyordu bnde tmm işareti yapıp duruyordum ondan sonra annem ler gitti we onu siktim siktim prazarvatifte kullan madım umarım hamile diğildir..

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler