seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Tesettürlü Kuzenim

selam seks hikayeleri okuyucuları MERVE adındaki yakın akrabam çok tutucu bir ailenin kızıdır. Ama kendisi açıkça konuşmayı seven biridir. ben hep onun frikiklerini yakalamaya çalışır ve o frikiklerden faydalanarak 31 çekerdim Onunda beni istediğini bilmiyordum
. Birgün evde ikimiz yanlız kaldık. Ben sikişeceğimizi aklımdan bile geçirmiyordum. Ama Merve konuya yavaş yavaş girmeye başladı. Bana kız arkadaşım olup olmadığını sordu. bende var dedim. Bana hiç cinsel ilişkiye girdinmi diye sordu. bende evet dedim. Bende ona aynı soruyu sordum ve bana hiç ilişkiye girmediğini söyledi. bende ona girmek istermisin dedim. Ama bana karşılığında şu cevabı verdi: "niye beni senmi sikeceksin" ded. bende neden olmasın dedim. ve o anda dudaklarıma yapıştı ve çılgınca öpüşmeye başladık . sonra beni soydu ve sikimi yalamaya başladı. ben çılgınca ağzına boşaldım. hepsini yuttu. ve sıra bendeydi. hemen 69 pozisyonunu aldık ve birbirimizi boşalttık. onu ters çevirdim ve domalttım. götünden sikecektim çünkü bakireydi. götünü yalayıp yumuşattım. ve birazda kremledikten sonra sikimi götüne dayadım. bağırmaya başladı ve bende tam kökledim. biraz gidip geldikten sonra içine çılgınca boşaldım. oda boşalmak üzereydi. hemen altına yattım ve kadınlık sıvılarını yutmaya başladım. bu olaydan sonra her fırsat bulduğumuzda sikiştik. sonra ben onun kızlığınıda bozdum ve şimdi bir seks kölem var.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler