seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Annemin Fantazisi

slm seks hikayeleri okurları 25 yaşındayım ve uzun yıllar önce babamdan boşanan annemle birlikte kalıyorum.Yılbaşı gecesi gene annemle evde yalnızdık ve yeni yılı birlikte kutluyorduk.Saatler ilerledikçe alkol etkisini göstermiş ve ikimizdde garip bir mutluluk vardı beraber hareketli müzikler eşliğinde dans ediyorduk.


Saatler ilerleyince üstümüzde ki rahjatsız kıyafetlerden kurtulmuş annem siyah ince tül geceliğini giymiş bende sadece üstümde bir şortla kalmıştım.Yeri gelmişken size annemi tarif edeyim 45 yaşlarında 160 boyunda 60 kiloda ama vücudu özellikle göğüsleri harika bir kadındır.Zaten oda bunu bildiğinden evdeyken kesinlikle sütyen takmaz da ve önü yeterince açık badisinden onları sergilemekten kaçınmaz.


O gecede Siyah geceliğinin içinden göğüsleri olanca güzelliğiyle görülüyordu ve de altında da kırmızı önü fermuarlı bir tanga vardı.İçimi garip bir his kaplamıştı ve kendimden biran utandım ama neticede karşımda gerçekten güzel bir kadın vardı ve bende alkolün etkisiyle aklıma ogüne kadar gelmeyen şeyleri düşünmeye başlamıştım.


Derken slow müzikler çalmaya başlamıştı ve kendime hakim olamayıp annemi dansa kaldırdım.Şimdi vücutlarımız birbirine tamamen yapışmıştı ve göğüs uçlarını vücudumda hissediyordum benim ufaklıkta yavaş yavaş hareketlenmeye başlamıştı.Ben biraz utanarak geri çekilmek istedim ama sonra vazgeçtim nede olsa yarın sabah sarhoştum hatırlamıyorum diyerek işin içinden sıyrılabilirdim.


Vücudumu daha bir sıkı yapıştırdım ve annemin sırtını okşamaya başladım yavaş tepki yoktu...Fakat tahrik olduğum her halimden belliydi annemde yavaş elini kalçalarıma indirmiş ve onları okşamaya başlamıştı ve bundan cesaret alarak annemin geceliğini üzerinden sıyırdım artık kollarım arasında sadece tangasıyla ve vücudu bana yapışık halde duruyordu

ellerim kalçalarını okşamaya başlamıştı ve oda benim kalçalarımı daha sert sıkmaya elini kilotumun içine kıçımın deliğine doğru sokmaya başlamıştı ve dayanamayıp onu öpmek istedim ama kabul etmedi onun yerine önümde eğildi ve kilotumu iyi bir aşağı indirdi ve ben karşısında çırılçıplak kaldım.

Benim ufaklığı ağzına almaya ve yalamaya başladı fakat o kadar etkilenmiştim ki dayanamadım ve yüzüne doğru boşaldım spermlerim yüzünden akmaya başlamıştı ki birden ayağa kalkıp bana aptal çocuk bak ne yaptın çabuk yüzümü ve vücudumu temizle diye bağırdı ben korkmuş ve tam peçete almaya gşdecektim ki hayıııır dedi dilinle silinle temizleyeceksin vücudumu ve zorla bana kendi spermlerini yaltıp yutturdu.

Demek beni istiyorsun dedi bana ama önce benim dediğim olacak nede olsa büyük benim.Ben başıma neler geleceğini anlamamıştım ki, o yatak odasına gidip birşeyler alıp gerşi dödü elinde bir havlu vardı fakat ben havlunun içinde ne olduğunu bilmiyordum.Daha sonra beni yatırdı ve ellerimi bağladı daha sonra gözlerimi ilk önce utandığını ve ona bakarken yapamayacağını sanmıştım ama amacı farklıymış.

Bütün vücudumu yalamaya başlamıştı benim alet tekrar dimdikti ama oısrarla ona dokunmuyor dil darbeleri hep etrafta daireler çiziyordu derken dilini kıçımda hissettim evet kıçımı yalıyordu ve bu beni deliye çevirmişti dilini zorla içimi sokmaya çalışıyordu

sonra parmağını içime sokmaya başladı

bu arada gözlerimide açmıştı bir elinde bir vibratör vardı bi eliyle kıçımı parmaklarken diğer elindeki vibratörüde içine sokuyordu vibratör oldukça ıslanmış vaziyetteydi ki hazır hale gelmiştir sanırım dedi..Hazır olanın ne olduğunu anlamam uzun sürmedi.Annem içinden çıkarttığı vibratörü hayır dememem fırsat vermeden içime olduğu gibi sokmuştu

acıyla bağırdım ama itiraz edecek halim yoktu daha sonra bele bağlamalı bir vibratör çıkardı havlunun içinden ve onu kendine taktı.Şimdi dedi işte şimdi beni öpebilirsin...

Bacaklarımı omzuna kaldırmış ve önündeki penisi içime yarleştirdşikten sonra dudaklarıma yapışmış ve dilini ağzıma vermişti evet sanki o erkek ben kadındım ve beni acımadan beceriyordu

bir yandan da dilini gırtlağıma kadar sokuyordu.O an demek kadın olmak böle bişi diye geçirdim ama itirazım yoktu.Bu her yönüyle bambaşka bir tecrübeydi ve ben annemi becermeyi düşünürken o beni becermeye başlamıştı...Beni saatlerce bu şekilde becerdi kucağına oturdum arkama geçti ve hatta yüzüme bile işedi ve ben hiç birine itiraz edemedim ama hoşuma gitmedi de değil yani.

Anlıyacağınız yeni yıla yepyeni duygularla yapyani bir şekilde girdim.Ertesi gün uyandığımda annem hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu ve bende konuyu bir daha açmadım ama hala arasıra bana frikik veriyor ve hala arassıra kaçamak bir şekilde kıçıma dokunuyor.Kimbilir belki bir dahaki içki sofrasında bu seferde ben onu ......

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler