seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Azgın Liseliyi Götten Siktim

Slm liseli seks hikayeleri okuyucuları.ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir sekeğim...lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız...lise çağlarında bilirsinizki ilk sex deneyimlerinin bol olduğu çağlardır. bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil ile bişeyler yaşıyordum serpille hafta sonları buluşup deniz kenarına tenha cafelere giderdik buralarda bilirsinizki pek fazla olaya giremezdik ve birbirimizi bulduğumuz yerde tahrik etmekten çok hoşlanırdık.
 yine bir hafta son saat 14.00 civarıydı bende serpile telefon açtım nerdesin ne yapıyorsun bu gün görüşebilirmiyiz dedim o da bana bu gün olmaz çünkü evde kimse yok bendede anahtar yok dedi bende çok üzülmüştüm buluşamayacağımız için o anda aklıma geldi ve madem evde kimse yok ben geleyim o zaman dedim o da bana hadi gel kocacım dedi (bana kocacım) derdi :) tamam hemn geliyorum dedim ve hızlı bi şekilde yola koyuldum daha önce evine bıraktığımdan sadece evinin yakınlarını biliyordum telefonla tarif etti ve sokağı buldum sokağa girdiğimde pencereden bakmıyor . bana el sallıyordu gülümsedim ve kapıyı açmasını işstedim bu arada elim boş gitmek istemediğimden elime bir cola almıştım asansöre bin ve 5. kata gelince sağdaki kapı diye tarif etti çıktığımda kapıda karşıladı beni banyodan yeni çıkmış henüz vücudu ıslaktı ve bu beni çok tahrik etmişti içeriye girince çok heyecanlandım ve sigara yakmak istediğimi sordum o da tabi dedi ve kül tablasını almak için eğildiğinde benim yarrama değdirdi poposunu bu beni biraz rahatlatmıştı soğuk bişeyler içelim dedi ve kola getirdi içerken ben onun gözlerind ebakıyor ve onu ne kadar istediğimi gözlerimle anlatıyordun ona ve onu öpmeye başladım deliler gibi öpüşüyorduk ilk defa bu kadar tenha bir ortamda beraberdik onu deliler gibi yalıyordum.. oda inliyordu serpil li soymaya başlamıştım onu yalarken ona odasına gitme teklifinde bulundum onu yattığı yatakta sikmek istiyordum. ve geceleri beni hayal ettiği yatağa kucağımda getirdim onu müzik açmıştık komşulara ses gitmesin diye dans etmeye başladık bende üzerimdekileri artık çıkartmıştım ona kalkmış 18 cm lik yarramı poposunun arasına yerleştirmiştim ve oda poposunu oynatıyor tambir fahişe gibi beni tahrik ediyordu. sonra onu sırt üstü yatağa yatırdım ve başlaım her tarafını yalamaya kulaklarından başlayıp boynuna oradan göğüslerine oradan göbeğe ve amını yalıyordum artık inliyor bana hadi kocacım sik artık dayanamıyorum sok bana soookkk soookkk diye inliyordu ve ona kapı açıkmı dedim hayır kapalı ama sok ba senin olmak istiyorum dedi bende onu bir hamleyle yatağa yüz üstü çevirdim ve amına arkadan ulaşmıştım sürtüyordum oda bana hadi kocacım hadi bitir artık beni sik dayanamıyorum sana diye yalvarırcasına inliyordu.bende ona hadi kalk o zaman şimdi sana sokacağım ama arkadan dedim sokkk dedi ve önüme domalttım onu yarramı kramleyip bir hamle yaptım ve serpil çırpınarak aaahhh dedi ve çok acıyo dedi bana bende biraz sabret hiç acımıcak dedim ve usul usul yarramı içine doğru ittim artık içindeydim piston gibi gidip gelmeye başladım inliyordu ve titriyordu kulağıan içindeyim karıcım diyor onu delirtmeye devam ediyordum..yaklaşık 25 dk. kadar siktikten sonra menilerimi onun içine bırakmıştım artık oda bana hayallerimden bile mükemmeldi kocacım dedi boşaldıktan sonra içine iki hamle daha yapıp çıkmıştım beni bitirdin aşkım dedi ve başladı yarrağımı yalamaya ohhh kocacımmm kalın yarraklı kocam diyip durdu bende boşalmanın verdği yarrağımın kafasındaki hassasiyetle eriyordum. hadi bitanem banyoya geçelim dedim ve orada tekrar onun içine girdim ve serpile telefon geldi teyzesinin kızının yanlız olduğu için yanına geleceğini söyledi tamam deyip üzerimi giyindim ve oradan ayrıldım ve ikimizde ben askere gidene kardar her fırsatta sikiştik durdukk onu çok özledim ama artık ewli o askerdeyken evlenmiş.... onun o içime gir diye inlediği anları unutamıyorum...ah serpil ahhh bana mailleriyle ulaşmak isteyen bekar,evli,dul,fark etmez bayanlardan mail bekliyorumm bol sex li günler hoşçakalın.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler