seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

iki yarrağı birden alıyorum

ben üniversite öğrencisiyim sevgilim başka sehirde sürekli yanına gider her gittiğimdede çılgınlar gibi şevişirdik.


sevgilim beni bağırtarak sikmeye bayılır çığlık çığlığa inleye inleye sevirişiriz. bir gün beni sikerken birden odadan çıktı ve elinde kocaman bir salatalıkla döndü deliklerini dolduracağım orospu diyordu. sevişirken sürekli küfür eder küfür ettikçe daha da azar . neyse salatalığı amıma sertçe soktu ve ben kıvranmaya inlemeye başladım


oda yarrağını ağzıma verdi bir yandan amıma salatalık giriyor bir yandan da ağzımda yarrak vardı

sonra beni yan yatırdı ve kocaman yarrağını götüme soktu

çığlık attım daha önceden yapmamıza rağmen alıştırmadığı için çok acımıştı salatalığıda amıma sokmaya başladı ama girmiyordu zorlayarak salatalığıda amıma soktu nasıl güzel mi orospum her yerini doldurduk diye inleyerek beni sikiyordu bense hırıltılar çığlık arasında kollarında kıvranıyordum bu sırada kapı çaldı baştan oralı olmadık ama ısrarla çalıyordu sevgilim giyinip kapıya çıktı bir adam bağırıyordu böylede bağırtılmazki bütün apartman duydu falan diyordu. sonra sesler kesildi ve sevgilim ve adam odaya girdi adam beni çırıl çılak yatakta görünce hemen soyunmaya başladı. sevgilim yatağa yattı beni üzerine aldı ve götüme girdi adamda yatağa çıkarak amıma girdi az önce salatalık amımda şimdi gerçek bir yarrak vardı zevkten ölüyordum. iki erkeği delirtmek onlara yetmek harika

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler