seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Lezbiyen DiLara

slm sex hikayeleri takipcileri ismim dilara 25 yaşındayım ço0k sexsi bir kızım size geçenlerde başımdan geçen olayı anlatayım.ben hayatımda erkeklerle hiç ilişkim olmadı.komşum dul emine ablamı gördükten sonra hep kadınlarla ilgilenmeye başladım emine ablam çok sexsi 29 yaşında 5 senedir dul birisi birgün onu eve çay içmeye davet ettim oda geleyim dedi ben hemen banyoya girdim

ve duş alıyomuş gibi suyu açtım ama ben maslında masturbasyon yapıyodum eminenin geldini fsrkettim ve çok hoş sesler çıkarmaya başladım tıpkı biriyle beraber oluyomuş gibiydim ve emine beni kapıdan izliyodu ve göğüslerini okşuyodu bende onu görmemiş gibi davranarak devam ettim sonra emine kendinden geçmiş bir halde ıhhhhh ahhhhh diye sesler çıkarıyodu hemen kapının üstündeki 18 lik takma yarağı belime doladım ve eminenin azına doğru dayadım birden çok korktu ve sonra güldü hemen ağzını aldı ve amını parmaklıyodu bende bir elimle götümü hafif hafiff darbeler yapıyodum ve ahhhh ohhhh diye sesler çıkarıtyodum emine tam azmış am suları akıyodu ve ben hemen bir çırpıda amına geçirdim ve hızlı ıhızlı girip çıkıyodum obanayavaş ol diyodu ama artık acı zevke dönmüştü ve daha hızlı yapıyodum çünkü boşaldıktan sonra aynı protezle götümü siktittirecektim emineye emine gitgelden sonra titreyerek boşaldı ve ben hemen dudaklarına yapıştım ve yarra çıkardım b acaklarımı açtım amımı yalamasını söyledim amımdan akan zevk suları götüme sürüyordum ve göt delimi yalasın diye domaldım oda işni biliyodu hemen ryarrağı beline taktıve götimü parmakladı ona kremi verdim sadece yarrağı kremledi ve bir çırpıda içime soktu sanki götüm m yırtıldı sandım benden sanki öç alıyodu ve hızlızhızlı gitgele başladı ben acıdan çığlıklar atıyodum ve saçlarımdan asılıyo ve içime bastırıyodu 30 dk git gel yaptı acım zevke dönüştü ve ben titreyerek boşalmaya başladım ve emine kulak içimi dilini sokmaya başladı ve beni yalıyodu o gün akşama kadar defalarca birbirimizi boşalttık ve şimdi her arayışımda bana çay içmeye geliyo ve deişiklikler yapıyoruz..

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler