seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Asansör Fantazimi Gerçekleştirdim

Slm seks Hikayeleri okuyan arkadaşlar ben erhan yani namıdeğer sexin duayeni, daha önce azgın asker karısı yelizi harika sikişimi ve azgın liseli bakireyi nasıl siktiğimi sizlerle paylaşmıştım, okumayanların kesinlikle okumalarını tavsiye ederim. Kısaca tekrar kendimden bahsedeyim 27 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, bekarım, 1.76 boyunda 73 kiloyum, 3-5 gün önce yaşadığım harika sexi sizlere anlatacağım bu sefer.
 Oturduğum apartmanda dul bir komşum var 1 yıl önce eşinden boşandı daha 31 yaşında, fiziği çok düzgün ismi merve, boşandıktan sonra giyimine çok özen göstermeye başlamıştı, kısa ve dekolteli giyinmeye başlamıştı, dışarda apartmanda, asansörde falan karşılaştığımızda içimden hep o dolgun kalçalrını okşamak geçiyordu. Kafaya taktım merveyi zamanla muhabbeti artırmaya başladım merveyle, merve bu aralar bana yemek getirmeye başlamıştı bekar olduğum için, yine bir gün asansörde karşılaştık saat 5 gibi ben işten çıktım


eve gelmiştim asansöde sadece ikimiz vardık, ben onunla konuşurken onu süzüyordum bacakları göğüsleri sikimi kaldırdı, dedim ki merve hanım şöyle bir pasta yapanımız yok ben de yapamıyorum malum bekarlık falan, erhan bey ben size yaparım dedi, çok teşekkür ederim dedim, bunu demeniz bile çok güzel dedim. Sonra ayrıldık ben eve gittim o da evine gitti. Akşam evde nette takılırken kapım çaldı kim acaba diye düşünerek kapıyı açtım karşımda merve hanım vardı. Benim için pasta yapmış getirmişti, sanki özel giyinmiş bir hali vardı, kısa bir etek giyinmişti dizlerinin üzerinde, altında beyaz sexi çoraplar, üzerinde göğüsleri neredeyse çine sığmayacak kadar dar bir gömlek vardı, gömleğinin üst düğmeleri açmış ve dekoltesiyle beraber

harikaydı, ben birden şaşırdım, doya doya baktım pastalar için çok teşekkür ederim merve hanım dedim, içeri buyurmaz mısınız dedim merve hanım, merve kabul etti içeri geldi. Sonra ben size bir çay demliyeyim dedim ok dedi, mutfağa gittim çay demlemeye peşimden merve geldi mutfağa, mutfağın camından dışarı bakıyordu sırtı bana dönük benim gözlerim kalçalrını sımsıkı saran eteğindeydi, ben yaklaştım merve hanım çok güzelsiniz çok şıksınız dedim teşk ederim dedi, sırtı hala bana dönüktü benim sikim kalktı şahlandı ona yaklaştım biraz daha arkasına geçtim ve camdan dışarı bakar gibi yapıp arkasına dayadım hafiften sikimi, mervenin nefesini hissediyordum hiçbirşey olmamış gibi davranıyordu, ben cesaret almıştım biraz daha dayadım kalçalarına sikimi harikaydı merve, sanki kalçalarını açıyor sok iiçime der gibi duruyordu. Sonra merve içeri geçti ben çayı demledim yanına gittim, onun getirdiği pasatalardan koydum çay içiyor muhabbet ediyorduk, muhabbeti koyulaştrdık epeyce ben artık konuşurken bacaklarını elliyordum mervenin hiç tepki vermiyordu merve. Merve hareket ettikçe eteği yukarı sıyrılıyor altındaki beyaz sexi çorapları ve bacakları görünüyordu beni çıldırtıyordu merve, dekoltesinden içini görüyordum, göğüsleri daracık gömleğe sığmıyordu. Sonra aklıma bir cinlik geldi ve çayımı soğuttum sakarlık yapmış gibi çayımı mervenin eteğine döktüm, merve telaş yaptı ayağa kaltı, ben özür diledim banyoya götürdüm merveyi ve ona bir bez verdim merve silmeye başladı, sonra ben sileyim istersen dedim kabul etti. Bezi aldım mervenin eteğinin önünü siliyordum ama ellerim amına bacaklarına kayıyordu, hem siliyorum hem okşuyordum zamanla merve haz almaya başladı kafamı kaldırdım baktım merve gözlerini kapatmış sanki zevkten uçuyormuş gibiydi. Ben bunu fırsat olarak bilip silmeyi bıraktım artık ellerimle okşmaya başladım merveyi, merve benim yarrağı gördü ve erhan dedi onu istiyorum dedi 1 yıldır sikilmedim biliyon mu dedi bana, yanıyor amım sik amımı söndür ateşimi kocam ol dedi ve beni azdırdı. Ayağa kalktım merveyi hızlıca banyonun duvarına yapıştırdım dudaklarına yapıştım başladım öpmeye dudaklarını harikaydı, çok aeşli öpüşüyordu sanki hiç sikilmemiş gibiydi, nefessiz kalacak gibi öpüyorduk birbirimizi, ben elllerimi arkadan kalçalrına attım okşmaya başladım, sıkıyordum okşuyorum kalçalrını, eteği sımsıkı sarıyordu tenini, elimi eteğin altına soktum dudaklarım hala dudaklarında, elimi amına doğru soktum amıııı ateşşşşş gibiydi mervenin, yanıyordu, okşamaya başladım amını, ellerim amında kalçalrında geziyordu, merve ıhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhh erkeğim diyordu, hadi siik beni diyordu, geçir o yarrağını benim sikilmemiş amıma diyordu. Ben bu şekilde merveyi epey bir süre öptüm okşadım, gömleğinin bir düğmesini daha açtım beyaz südyeni ve haarika göğüslerini öptüm, kafamı arasına soktum ve yalamaya başladım, o inliyordu göğüs arasına parfüm sıkmıştı nefis kokuyordu merve. Ben eteğini biraz yukarı kaldırdım beline çıkartım altında süper bir dantelli beyaz kilot vardı amını gösteriyordu kilotu, eğildim tekrar kilotun üzerinden amını yalmaya başladım ahhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhh

diyordu merve aşkım erkeğim kocacım süpersinnnnnnnnnn yala sik em o amı senindir o am diyordu, ben dilliyordum amını, sonra ben şofben açtım sıcak suyu mervenin üzerine tuttum mervenin göğüslerine suyu fışkırttım, heryerini ısalttım mervenin, gömleği ıslanınca tenine yapıştı ve göğüsleri daha diri ve sexi görünüyordu, sonra elime sabun aldım ve köpürterek merveninin üzerini okşmaya başladım, mervenin göğüslerini tenini amını hep köpük yaptım ellerimle okşayarak yayıyordum köpükleri, sonra merveyi küvetin içine koydum, küveti hep köpük yaptım ve ikimiz karşılıklı oturduk küvetin içine, sonra üzerindekileri tamamen çıkardım ve mervenin ellerinden tutarak kendime çektim, çektikçe sikimmm mervenin amına giriyordu bacaklarımı küvete dayayıp ordan kuvvet alıp alıp girip çıkmaya başladım mervenin amına, köpükler içinde kayganlaşmış amına çok rahat giriyordu sikim, merve harika zevk alıyordu, elleriyle göğüslerini okşuyordu bu şekilde bir süre siktim merveyi, ben sonra merveyi çıkardım küvetin içinden ayağa kaldırdım merveyi domalttım ellerini küvete dayadı merve ve köpüklü amı karşımdaydı, arkasına geçtim sikimi kalçalrına vuruyordum şap şap şap şap sesler geliyordu, merve aşkıııııım hadi sik beni bu şekilde çok özledim sikilmeyi diyordu, ben parmaklarımla mervenin hem hem amına hem götüne gidip geliyordum, parmaklarımla iki deliğinden sikiyordum merveyi, merve çıldırıyordu, kıvırıyordu kalçalrını ben hızlı hızlı sokup çıkarıyordum iki parmağımı iki deliğine, erkeğim sikini sooooooooooooooooooookkkkkkkk, sikini amıma götüme geçiiirrrrr diyordu, sonra ben sikimi araksına dayadım ve köpüklü amına dayadm, geçiriyordum mervenin amına, köpüklü amına soktukça mervenin zevk çığlıkları artıyordu, ımmmmmmmmmmm ıhhhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhh diyordu merve, ben sert ve hızlı bir şekilde sokuyordum amına, kalçalrına tokat atıyordum köpüklü kalçaları harikaydı, ben amına soktukça taşkalarım mervenin kalçalrına vuruyordu, mervenin göğüsleri fırlayacak gibi oluyordu, merve çok azmıştı deha hızlı sooooooooook aşkım harikasın devam etttt, bitir amımı götümü dağıt diyordu. Mervenin zevk çığlıkları daha da artmaya başladı erkeğim ben geliyorum dedi, aşkım ben nereye boşalayım dedim amımaaa boşal aşkım dedi 1 yıldır amım boş dedi doldur amımın içini döllerinle erkeğim diyordu, merve kasılarak ve titreyerek kendinden geçerek müthiş bir zevkle boşalmaya başladı benim sikim amında şişmişti ve sikimi mervenin amının dibine kdar sokmuşken fışkırtttım döllerimi mervenin amının içine ohhhhhh ahhhhhhhhh aaaaaaaaayyyy ayşşşşşşşş ımmmmm diyerek boşladı merve benim döllerimi sıcacık amının içinde hissediyordu artık, merve bunun keyfiyle kalçalrını kıvırıyordu, sikim hala mervenin amının içindeydi, bir süre böyle kaldık merveyle, sonra beraber meryevi okşayarak ve yalayarak duş aldık beraber temizlendik köpüklerden, tekrar içeri geçtik, mervenin elbiselerini ıslattığım için ona bir havlu verdim artık böyle oturacaktık. İçeri geçince koltukta tekrar sevişmeye başladık merve ben doymadım dedi sikine ben de senin amına dedim ben de sonra koltukta öpüşmeye başladık tekrar, merve bu sefer benim yarrağı eline aldı ve yalamaya başladı, taşkalarımdan sikimin tepesine kadar yalıyordu, azgın bir fahişe gibi emiyordu, sikimin hepsini ağına almak istiyordu, tükürükleriyle sikimi vıcık vıcık etmişti merve, beni çıldırtıyordu onu koltuğa yatırdım havluyu çıkardım göğüslerini öpmeye başladım yalıyordum vantuz gibi emiyordum, harika göğüslerini erkeğim ne çok özlemişim sikilmeyi diyordu, dilimle göğüs uclarında dairele çiziyordum, ısırıyordum göğüs uçlarını, merve tekrar hadi sokkkkk amıma demeye başladı, tekrar sikkkkkk erkeğim doyur amımı sike hadi bayram etsin amımm diyordu, mervenin amını yalamaya başladım tekrar kılsız amını yalıyordum dilimle, dilimi amına sokuyordum, öperek yalayarak amını vıcık vıcık etmiştim, merve koltuğu tırnaklarıyla yırtacaktı nerdeyse öyle zevk alıyordu ki amını yalarken çıldıracaktı, aşşşşşkımmmmmmmmm siiiiiiiiiiiiikkkkkk beni hadi siiiiiiiiiikkk diyordu, amını şamarlıyordum ben, şap şap şap vuruyordum amına, amı artık çok sulanmıştı mervenin, merveyi bu sefer çekyatın kolçağının üzerine yatırdım, beli çekyatta amı kolçağın üzerindeydi öyle güzel ve harikaydı amı ki vurarak şamarlayarak kıpkırmızı yapmıştım amını mervenin zevk sularıyla sulnamış amına kalkmış direk gibi olmuş sikimi gezdirmeye başladım, sikimle mervenini amının üzerinde tur atıyordum, aşağı yukarı sikimi gezdiriyordum, amı kabak çiçeği gibi açmıştı merve dayanamıyordu artık, erkeğimmmm istiyorum o sikini, amıma kökle sikini, içimde istiyorum onu hadi aşkım hadi erkeğim diyor parmaklarını emiyordu, gir içimeeeeeeee diyordu merve, sikimi bu sefer amına bastırmaya başladım mervenin, sulanmış ve kabak gibi karşımda duran amına fop diye giriyordu sikim, sikimi soktukca sokuyordum amına, kökledim amına merveden yine zevk sesleri gelmeye başladı aaaaaaayyyyyyyyyy oooooooohhhhhhh ahhhhhhhh aşkım ıhhhhhhhhhh erkeğim harikasınnnnnnnn siiiiiiiikkkk amımı ımmmmmm diyordu merve, ben öyle hızlandım ki mervenin amında gidip gelirken merve dudaklarını ısırıyordu, parmğını emiyordu ımmmm diyordu koltuğu tırnaklarıyla yırtacak gibi zevkten inliyordu. Bu pozisyonda mereyi uzun bir süre siktim amını dağıttım amı vıcık vıcıktı artık ben artık gelmek üzereydim bu sefer amının üzerine ve göğüslerine boşlacam aşkım dedim tmm erkeğim ohhhh dedi, ben sikimi amından çıkarıp mervenin amının üzerine fışkırttım, mervenin göğüslerine fışkırttım iliklerime kadar boşladım sanki merve döllerimi amının üzerinde ve göğüslerinde ellleriyle gezdirerek müthiş bir zevkle boşaldı. İkimizde zevkin doruklarındaydık artık… Mervenin 1 yıldır sikilmeyen amını sike doyurdum o gece, mervenin mutluluğu gözlerinden okunuyordu, saat de epey geç olmuştu, merve sikimden öptü ve bana teşekkür etti, erkeğim dedi o sikine iyi bak olur mu dedi, o sikin beni bulutların üzerine çıkardı dedi, sonra ben de dudaklarından öptüm ben de teşekkür ederim dedim ve toparlandık mervenin elbiseleri biraz olsun kurumuştu, onları öylece giyinip aceleyle kimse görmeden evden çıktı… Sonuçta sex bir sanattır ve her sanatın ustası ve duayenleri vardır işte o duayen, işte o usta En iyi seks hikayeleri

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler