seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Karıma Ormanda Tecavüz Ettiler

Bir pazar günüydü karımla beraber pikniğe ormana gitmiştik,yalnız orman çok ıssızdı,öğle vakti olmuştu mangalı yakacaktım odun toplamaya gittim,piknik yerinden epey uzaklaşmıştım.Birden karımın çığlığını duydum koşarak oraya giderken birden başıma sert bir cisimle vuruldu kendimi kaybetmiştim,ayıldığım da bir ağaca bağlıydım,karşımdaysa iri kıyım üç kişi vardı.Adamlar karım selmayı yere yatırmış hoyratça sağını solunu mıncıklıyor,öpüyor ve yalıyorlardı,hepside teker teker donlarını indirdiler birisinin siki bayağı büyüktü 20 cm den fazla gibiydi diğer ikisininki 15-16 cm kadardı.Siki büyük olan sikini karımın ağzına verdi, karım ağzına almadı adam bir tokat atıp istediğimizi yapmazsan ikinizide öldürürüz diyerek karımı tehdit ettikten sonra karım zorla adamın yarağını yalamaya başladı,diğer ikiside karımın memelerini yalıyorlardı,adam kıvamına gelmiş olacakki kocaman sikini karımın dolgun ama daracık amına sürtmeye başladı ,diğerleride seyredip 31 çekiyorlardı,yarağının kafası selmanın amına daha henüz girmiştiki adamın birden abanmasıyla koca yarak selmanın amında kayboldu,köküne kadar oturmuştu,karım bir çığlık attı hiç böyle bir yarak yememişti çünkü benimkisi 12-13 cm kadardı.Adam keser sapı gibi yarağını karımın amına sokup çıkarıyor,diğer birisi de ağzına vermiş sikini emdiriyordu,karımın ağzını siken bir süre sonra selmanın ağzına boşaldı,karım adamın menilerini tükürdü,bu kez diğeri selmanın ağzını sikmeye başladı,koca yaraklı adam da epey bir selmayı siktikten sonra karımın amına boşaldı,onun yerine karımın ağzını siken geçti bu sefer selmanın amını sikiyordu,kaç kez boşaldılar bilmiyorum,karımı gözümün önünde defalarca siktiler,karımda hal kalmamıştı,en son bizi bırakıp gittiklerinde karım selma ve ben ağlıyorduk ama olan olmuş karımı sikmişlerdi,epeyce olayın etkisinden kurtulamadık ama şuan bazen hatırladıkça garip bir duyguya kapılıp sikimin sertleştiğini hissediyorum

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler