seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yengeme Tecavüz Ettim

Benim bir yengem var. Yenge de ne yenge. Kuzenim haftanın 5 günü pazara çıkıyor. Bi gün Hande yengem eve telefon etti ve evde hiç salça kalmadığını ona alıp alamayacağımı sordu bende alırım dedim ve salçayı aldım, onların evine gittim. Yengemde tesadüfen ben 31 çekerken aramıştı ve içimden ona bir kızgınlık uyanmıştı. Ben seni bi sikiyim de gör gibi düşünceler uyanıyordu aklımda. Zaten arada birde 31 çekerken onu siktiğimi hayal ediyordum. Neyse eve geldiğimde evde temizlik yapıyordu. Bu yüzden uzunluğu neredeyse sikim kadar olan bi şort giymiş üzerinde de sütyen vardı.
 Hande sarışın 1.60 boyunda 90-60-90 göğüsleri taş gibi 22 yaşında ve sahip olduğu çocuğunda katmış olduğu olgun bir kadındı. Çok güzeldi. Hep fantezilerimi süslüyor evde yalnız kaldığımda ona bu fantezilerimi anlatmak isteyip onu sikmek istiyor fakat kendime hep hakim oluyordum. Ama beni salçayı mutfağa koymaya gönderip mutfaktan bir bez getirmemi istediğinde isteklerinin arttığını karşılığında ne vereceğini içimden geçirdim. Bezi ona getirdiğimde ne göreyim Hande eğilmiş yeri siliyor ve domalmış vücudu bana binlerce yıldır uzak bir hazineyi andırıyordu. Çocuğun uyumuş olduğunu fark ettim ve bi an kendime hakim olamadım. Arkadan kucakladığım gibi koltuğa attım ve giyinik halde sürtmeye ve öpmeye başladım. Benden hiç böyle bişey beklemiyordu.Çığlık atmaya başladı susturmam kolay oldu çünkü mutfaktan getirdiğim bez işi gördü. Bana hep karşılık veriyor tokat atmaya başlıyor tırnaklarını geçiriyordu. Bu yaptığımız işi daha keyifli hale getiriyordu . Ne yazik ki kadın olmanın getirdiği narinlikle erkek olmanın getirdiği kuvvete fazla dayanamadı . Onu biraz hırpalasamda çarşafların yardımıyla yatağa bağlamıştım. Artık fantezi yapıyordum . Çok yavaş biçimde şortun çıkardım sütyenini ağzımla yırttım. Bu arada memelerini feci biçimde ısırdım.o sırada gürültülere çocuk uyandı ama kadın nası olsa bağlıydı çocuğu odaya kilitledim. Bu sırada biraz acele etmek gerektiğini düşündüm yoksa her an bir komşu gelip o anın ulviyetini bozabilirdi. Kendim soyundum ve o bebek cildi kadar temiz amına girip çıkmaya başladım. O hala tecavüzden kurtuluşun yoksa zevk almaya bak teorisinin inadına bana karşılık veriyor ve yıllarca alıp alabileceğim zevki bana tattırıyordu. Bana karşı koymaya çalışırken kendisi geri çekilmeye çalışıyor ama yaylı yatağın etkisiyle ileri geliyor ve böylece benim işim kolaylaştırmış oluyordu. Adeta bir otomatik seks makinası gibi.İlk boşalmamdan sonra bana karşı koymasını kesti ve ağlamaya başladı. Ben ona teoriyi hatırlattım. Sesi kesildi. Doğru düzgün öpemediğim için bezi çıkarttım öptüğüm anda dilimi ısrdı.Bi süre böylede devam etti ve yine sonuç alamadığında bana sordu Ben bunu kuzenine anlatırsam ne halt edeceksin. İkimizide öldürür. Ben ona şu cevabı veerdim Birincisi ikimizide öldürür buna sen dahilsin. İkincisi oğlunun sağlığı açısından..... Diyince teslim oldu ve bana ne yapmak istiyorsan yap dedi. Çünkü artık iş işten geçmiş ben o cillop gibi ama 3 kez boşalmıştım. Ona öyle Karaköy orospusu gibi muamele yapma ben seni deliler gibi seviyorum bana aşıkmış gibi davran aşkımdan seni kaçırmayı bile düşünüyorum dedim güldü ve burada patron sensin dedi. Ona Daha deminki gibi domalmış vaziyette durmasını ve bu sefer bana karşılık vermeden onu sikmemi istediğimi söyledim kabul etti. Ve olaya girdik. Onun o zarif narin tenli götünü taş kesilmiş sikime doğru oturttum ve yukarı aşağı gitmeye başladı. Ben onun altında o benim kucağımdaydı. Ellerim iki göğsüne dayalı ovuşturuyordum. Havalarda uçuyordum. Beni iyice zevklendirmek için zevk çığlıkları atıyor, bana benim hakkımda güzel sözler söylüyordu. Sırf beni tatmin edip konuyu kapatmak için. Ben onun taze amına 2 kere boşalana kadar onun göğüslerinden bi kere sıvı gelmişti. Ben onun amına 5 kez defa boşaldığımı birazda götten istediğimi söyledim o bana 1 saxo 3 göte boşalma imkanı sağladı. Gençliğin, tecavüzün, heyecanın verdiği kuvvetle 9 kez boşalmış sikim iflah olmaz zevkler yaşamıştı. Ona uzun savaş gemim sıcak limanına giriyor gibi benzetmelerde bulunduğumda gülüyor bana tecavüze ilaveten sevdiğin bir kadınla seks yapma tecrübesini de tattırıyordu. Ben 9 kez boşaldığımda sikim iyice zevkten küçülmüş onun bebek gibi amına da kalkmaz olmuştu. Ama oda ecstasy kullanmış gibi sarhoş olmuş zevk çığlıkları atıyordu. O da fazla dayanamamıştı ee tecavüz gibi büyük bi heyecan yaşamıştı. Sikişmeden sonra işi bitirmedik ve 3 saat daha çılgınlar gibi seviştik. Bunda daha çok dudaklarımız çalıştı. Saat 12 den 4 kadar bu işi gördük ama bana hala yetmedi o ise iyice iflah oldu. Sonunda neredeyse beni sevdiğini söyleyecekti , söylemedi ama zaten ben ne yapayım onu kendi akranım dan çıtır gibi kızlar duruken. Bu konu kapandı dimi daha açmayacaz dedi ben olmaz bunu sık sık tekrarlamamız lazım dedim. E yine mecburen kabul etti. Yengem yaşamayı seven bi kadın biraz pazarlıkla her ayın 20 si ne yakın bi cumartesi (kuzen pazara çıktığı gün (kendisi pazarcı)) sözleştik.Bu yazıyı niyemi yazdım. Bu ayın (ağustosun 18) inde yapacağımız fanteziye 2 arkadaşımı çağırmak istediğimi söyledim kabul etmedi. Handeyi yaşadıklarımızı tüm dünyaya duyurmakla tehdit ettim , sana her türlüsü kabul ama başkalarına olmaz dedi. Bende tüm dünyaya duyurmak amacıyla bu yazıya başladım . Yazının tam ortalarında bi yerde beni aradı ve teklifimi kabul etti. Ben bu güzel yazıya kıyamadım ve soyadını silerek bu güzel fantezimide yayınladım.Nası olsa internet kullanmıyo haberi olmaz.Haaa o 2 arkadaş davasına gelince. Ben sevdiğim kadını kimseyle paylaşamam. Onun gözlerini bağlayacam ve 2 arkadaş daha varmış ambiyansıyla onu baştan bayılacal olmasına aliştıracam.Ona söyledim seksten bayılan kadın nası oluyo merak ettim diye bu işe kalkışıyom 2 arkadaşla dedim. Çok korktu bayılmaktan ve teklifimide bu yüzden geç kabul etti. Benim yüzüme hala ayın 18 inde alacağı baygınlığın korkusuyla bakıyo. Benim gicim yetmezse vibratör sokar bayıltırım.Ama Hande nin o bebek gibi amını o nazik tenini dolgun götünü ve güzel memelerini ve onu sikerken çıkardığı sesler ve bana söylediklerini asla unutamayacağım.

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler