seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yengemle Beraber Bulutların üzerinde

selam seks hikayeleri okurları ben 20 yasinda genc bir erkegim. anlatacagim olay 5 sene evvel olmustu ve yeni yeni seks ile ugrasmaya ve 31 cekmeye baslamistim!benim icin cok güzel bir sey di ne de olsa yeni yeni basliyordum cok tatmin oluyordum!ben evimizde anahtarimi ararken odalarimizi didik didik inceliyordum fakat nafile! bir türlü anahtarimi bulamiyordum...
ben de "acaba tuvalette mi unuttum?" diyerek tuvalete baktim fakat yengemin tuvalette oldugunu bilmiyordum ben de kendimi evde yalnizim saniyordum 3 saatten beri! tuvaletin kapisini actigimda kafamda soru isaretleriyle iceri girdim kapi kilitlenmemisti. iceri girdigimde o zaman lar 19 yasinda olan yengem cikti karsima o da tam eline havluyu alip kurulanacakmis! tam o esnada iceri girdim ve kafamdaki soru isaretleri bir anda yok olmustu onu ciplak görünce... cok güzel ve iri gögüsleri vardi! yaklasik on saniye kadar ikimizde soka ugramistik ikimizden de cit cikmiyordu! sonra o:"ne ariyorsun? sana yardimci olabilrmiyim?" diye sormustu. bende "anahtarimi ariyorum" diye masum bir sekilde cevap vermistim o anda bana yaklasti ve:"senin anahtarin burda!" demisti elini sikime dayayip! benimki bir anda ucu verdi tas gibi olmustu ben ise saskin sekilde onun sikimi kasimasini izledim hic birsey demeden beni soydu ve ikimizde cirilciplaktik! cok sasirmistim! "amcan bana yeterince vermiyor, daha fazla istiyorum! sen bana daha fazla verebilirmisin?" dedi bende:"verebilirim!" dedim ve tas gibi olan sikimi agzina alip emmeye basladi o kadar tahrik olmustum ki iki dakika icinde agzina fiskirttim sarabimi ve o da hemen yuttu! "daha fazla daha cok istiyorum..." diye inledi ayaga kalktiginda uzun uzun öpüstük ve memelerini yalayip meme uclarini emdim öyle bir emdim ki cok az sekilde süt cikti yaladim ve "cok güzel yaliyorsun devam et canim yegenim!" dedi ben hem memelerini emip hemde onun götünü parmakliyordum o sirada o:"evet iste oraya lütfen....!" diye inledibr />banyoda bana ait vazelin duruyordu bir güzel götünü yagladiktan sonra biraz parmaklarimla deligini genislettim ondan sonra cok hizli bir sekilde siktim onu götünden ilk defa oldugunu söyledi ve cok uzun inledi cok hosuna gitmisti! götünün icine bosalmistim bu defa cok güzeldi.bana bir öpücük vererek :"cok iyisin devam et beni amimdan sik ne olur lütfen durma hadi sik beni yegenim benim" dedi ve benim canavar tekrar ayaga kalkti o kadar zevklenmisti ki ami ipislak ti yavas yavas soktum sikimi cok yavas hareket etmek zorundaydim artik benim de gücüm tükenmisti ama idare etmek istedimve yavas yavas onu amindan sikmeye basladim! "keske amcan da böyle iyi yapabilse" demisti. sen cok iyisin lütfen daha hizlivur beni ahhhhhh diye inledi bir anda ben hizimi artirinca. ayni zamanda götüyle oynuyordum ve cok sahane bir orgazma ugradi. son bir coglik ile o da bosalmisti ve ben son defa yüzüne fiskirttim sarabimi hemen biraz daha yalayip menimin son damlasini bile yalayip yuttu cok tatlisin birtanem! bundan böyle her zaman beni sikebilirsin ne zaman istersen senin sarabindan icmeye hazirim canim dedi ve beraber üzerimizi giydik ben ona baktim ve o da bana onun sütyenini giydirdigimde bana sarilmisti ve sikimi oksamisti ondan sonra beraber disari cikmistik bu olaydan sonra da her gün en az iki defa sikisiyoruz ve cok güzel oluyor ben yengemden cok ama cok memnunum..

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler