seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Konserde Sikildim

Selam ben 162 boy, 52 kilo, tanga ve külotlu çorap kullanan, bakımlı, temiz, poposunda kıl bırakmayan, pasif bir gayım.

Taksim’de konser vardı bende hazırlanmaya başladım tangamı külotlu çorabımı ve üzerine dar kotumu çektim kalkık güzel popom harika görünüyordu ve konsere gittim. Önlerde bir yerdeydim ve yanımda 19 yaşında uzun saçlı yakışıklı biri önündeki kıza dayıyordu kızda öfleyip püfleyip çocuğu uyardı ve yakışıklı erkeğim geri çekilmek zorunda kaldı.
 Bende hazır kalkan yarağı görünce önünüze geçebilir miyim buradan göremiyorum dedim ve hazır kalkan yarağın önüne geçtim. Popomu yarağa değdirip sürtüyordum sonra çocuk kafasını uzatarak yüzüme baktı parlak olduğum için gülümseyerek isteğimi anlatmıştım oda elini yarağına götürdü şeyini düzeltirken eli popoma değiyordu ve artık tam aramdaydı. Bende büyük baskı yapıyordum sonra elini omzuma attı ve ben tekrar gülümsedim sonra konserden çıkıp dolaşmayı teklif etti kabul ettim.

Taksim’den yıldız parkına indik konserde onu çok azdırdığımı söyledi elimi tuttu şeyine götürdü bende biraz okşayarak yarağını tekrar kaldırdım ve üzerini çıkardım harika saksoma başladım her yanını yalıyordum yarağın, sonra ağzıma alıyordum, çok azdığı belliydi götünü sikmek istiyorum dedi. Üzerimi çıkardı popomu görünce kız götlüm seni sikecem diyordu kucağına aldı hepsini içime alamıyordum birkaç kez zorladı ve artık içimdeydi yara yara içime giriyordu ikimizde zevkten uçmuştuk sonra kalktım kucağından tekrar saksoma geçtim çok geçmeden ağzımda patlamıştı. O andan parkta bizi izleyen iki kişi yaklaşıyordu doğu şivesiyle konuşarak yanımdaki erkeğimi kovdular ikisi de doğuluydu 18-19 yaşlarındaydılar. Beni sikeceklerini anlamıştım. O kız kılıklıdan daha iyi sikicez seni yavrum dediler mecruben kabul ettim yoksa büyük bir dayak yiyecektim biri gözcülük yaparken diğerininkini ağzıma alıyordum çok zevk alıyordu saksoma fazla dayanamadı ve ağzıma boşaldı. Diğer erkeğime gelmişti sıra o direk popomu açtı ve harika sikiyordu oda çok geçmeden popoma boşaldı ve tel numaramı aldılar.

Ne zaman arasalar koşa koşa gidiyorum. Ne kadar arkadaşları varsa ağzıma boşaldılar…

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler