seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Trende Biletci Bana Tecavüz Etti Sikti

Yeni-Sekshikayeleri Trende biletçiyle Yaşadğım tecavüz olayını anlatacağım.Bu seks hikayeleri gerçektir.lütfen ona göre okuyunuz. Ben İstanbul da oturan ve Eskişehir Anadolu Üniversitesinde öğrenci bir genç kızım. Sürekli Eskişehir İstanbul arasında yaptığım seyahatlerde treni kullanırdım. Hem ailemin ekonomik durumuna uygun hem de keyifli yolculuk yapardım. Arkadaşlarım bir sohbet de trende nasıl bedava yolculuk yaptıklarını bana anlattılar . Kısaca en yakın istasyona kadar bir bilet alıp o biletle İstanbul’a
kadar gidiyorlarmış. Çok da doğru bir yöntem çünkü yalnızca Eskişehir çıkışında kontrol yapılıyor. Bende öyle bir bilet aldım. Kontrolden sonra Başladım uyumaya birkaç saat sonra basımda bir görevli biletime bakmak istiyor. Kontrolden sonra kendisini takip etmemi söyledi. Görevlilerin bulunduğu bir bölmeye



geçtik. İçeride bizden başka bir adam daha vardı o da biz girdikten birkaç dakika sonra gitti. Adam yanıma oturdu ve yaptığımın suç olduğunu para cezası keseceğini söyledi. Bende bir daha yapmayacağımı ve param olmadığını söyledim. Görevlinin bakışları sanki içimi ısıtmıştı. Yakışıklı ve emekliliği yaklaşmış bir adamdı ve üniforma çok yakışmıştı. Ben ceza ödeyemeyeceğimi ve ne isterse yapabileceğimi söyledim. Görevli birden eliyle göğsümü tutarak ‘ ne istersen yapar mısın dedi’ . zaten benimde istediğim oydu ve elimi bacağının üstüne koydum. Adam gömlek düğmelerimi bir anda çözüp göğüslerimi ele geçirdi. Gerçi yola çıkmadan sevgilimle iki saate yakın sikişmiştim ama adamda beni çeken bir şeyler vardı. Ben zaman kaybetmeden fermuarı indirdim ve yarağını hemen ağzıma aldım. O da bos durmayıp eteğin altından amcığıma parmağını sokmaya çalışıyordu. Ben arkamı biraz döndürerek yardımcı oldum. Ben yarağını emerken adam boşalacağını söyledi ve boşaldı. Ben boş bırakmadım ve tekrar emmeye başladım birkaç dakika sonra o yaştaki adam yarağını tekrar kaldırdı. Zaman kaybetmeden eteğimi kaldırıp o kocaman yarağın üstüne oturdum. Deli gibi sikişiyordu. Kucağında bir süre zıpladıktan sonra beni götten sikermisin dedim oda tabi ki dedi. Vagonun penceresine dayandım adam arkama geçti eteği kaldırıp tükürüğüyle önce yarağına sonra benim göt deliğine parmağıyla masaj yaptı. Ben uçmaya hazırdım ve yarağını kendi elimle yerleştirdim göt deliğime. Adam yavaşça itmeye başladı. Yavaş yavaş götüme girişini hissediyordum ve bende acıyla inlemeye başladım. Adam kızı yaşında birini götten sikmenin keyfini yaşıyordu. Birkaç defa sokup çıkardıktan sonra götüme boşaldı. İki yıldır sevgilimle yaptığım sikişlerden çok farklı ve keyifliydi. O gün ceza ödemedim ve hep aynı yöntemle trende seyahat ettim

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler