seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Antalyadan Seks Hikayeleri

35yasındayım ve Antalya lıyım Mailde Adının CEMİLE olduğunu, 45 yasında Dul ve kendi evinde yaşayan bir olduğudan tip olarak ise beyaz tenliye yakın, 1,70 boyunda 70 kilo civarında sarı saclı ama güzel olmadığından bahsetti. Ve oda aklından genc birisi ile beraber olmak istediğini ama bunu gercekte basaramadığınından ve yakın zamanda birisi ile beraber olmadığından bahsetmişti Fazla uzun tutmadan görüşmek istediğini belirmişti. Bende ona mailde güzellik onemli değil önce bir görüşelim sonra konuşuruz dedim. Ve ondan gün, yer ve saat belirtmesini istedim.
 Bunları yazmıstım ama heyecanlıydım. Ve ertesi gün mailini aldım. Hafta içi bir gün buluşabilirmiyiz demiş bende kabul ettim. Konuşmamızda o benden önce gelecek ve bekleyecekti. Evet nihayet o gün gelip çattı ben öyle saatinde yola cıktım bahsettiği yere gittim sakin bir yerdi. Zaten oraya pek kimse gelmezdi oyle vaktinde yanlız basına oturmuş sigarasını içiyordu oraya gelince biran durakladım heyecanlanmıştım. Kendimi toplayıp yanına doğru yürümeye başladım ona doğru yürürken oda fark etmişti. Yanına varınca merhaba dedim. Oda merhaba can dedi ve tokalasıp masaya oturdum bir an heyecanım azaldı ve bende bir nescafe soyledim. Azda olsa eften püften konuştuk oda bende heyecanlıydık bunu hissediyordum. konuşmayı uzun tutmak istemediğini soyledi ve kendisini nasıl bulduğumu sordu. Bende dediğiniz kadar güzel olmayan birisi değilsiniz güzelsiniz ve fiziğiniz düzgün dedim. Tşk.ederim dedi. Ben sordum ona peki ya siz dedim ? oda benim için uygun birisiniz dedi Ve hemen uzatmadan konuya girdi benim tarafımdan okey dedi sence uygunmu dedi ve bende onay verince o zaman aksam üzeri burda buluşalım buradan gideriz dedi ve ekledi yanlız rahatsız etmek yok sadece ben istediğim zaman dedi. Elbette dedim zaten rahatsız etmek gibi bir niyetim yok dedim.ben fikrinize saygı duyarım dedim hosuna gitmişti. Ve ayrıldık ikimizde farklı yöne gittik. Ben tamamen heyecanlanmıştım aksamı sabırsızlıkla bekliyordum.Nihayet aksam üzeri oldu ve ben aynı yere gittim. Bu sefer içeri girmemiş girişe yakın bir yerde bekliyordu. yanına vardım ve merhaba dedim. oda merhaba deyip yürümeye başladık. Yolda konuştuk ev yakınmış sorun çıkmasın dedim hayır çıkmaz dedi dışarda kalalım dediysemde ev daha güvenli dedi. Yürürken dediki ben simdi onden gidicem sen ise arkamdan gel beni takip et dedi. O önden yürüyordu ben ise onun biraz arkasından takip ediyordum çok gitmeden bir apartmana girdi. Ve bende arkasından girdim. Asansörü çağırmış beni bekliyordu, ve asansöre binip yukarıya çıkıyorduk ki o an onu öpmek geldi aklıma ve asansözde kabine doğru dayadım ve dudaklarından öptüm. 7. katta oturuyordu ve asansör durduğu anda öpmeyi bıraktım. Ve ışığı yakmadan anahtarla kapıyı actı ve içeriye girdim. Girer girmez kapıyı kapatıp sırtını kapıya dayayıp dudaklarından uzunca bir öptüm nefesini kesinceye kadar öptüm. Sonra acele etmeyelim gece bizim dedi. Hiç tanımadığım bir kadınla beraber bir gece gecirecektim cok güzel bir duyguydu. Önceden herseyi ayarlamış, her yeri kapatmış, ve doğru mutfağa geçip oturduk. Önceden yemekte hazırlamış masayı hazırladı ve yemeğe başladık. Yemek esnasında yine konuşuyorduk ve hala çekindiğini sonra rahatsız etmemden korktuğunu yoksa yanarım beni böyle bilmezler dedi. Ben ona sunu söyledim dedimki güvenmeyeceksen simdi gidebilirim söz veririm sana dedim nihayetinde böyle bir sey yasasakda sen bir insansın her sey sen isteyince olur dedim. bu sözlerimden sonra pekala dedi haberlesmek yok eğer görüşmek istersem ben sana mail atarım dedi bende kabul ettim. Yemeği bitirmek üzereydim ve üzerine tatlıda almış afiyetle yedik. Sonra hava soğuk malum oturma odasına gectik küçük bir odaydı içeriside gayet sıcaktı. Sobanın basına oturdum gelip onume oturdu aynı bir cocuk gibi kucağıma oturup sırtını yasladı ve bir süre sessiz kaldı. NE düşünüyorsun dedim evet dedi hala vazgecme sansımız var dedim. Çünkü ayrıldıktan sonra 1 erkek olmuş oda cok nadiren beraber olmuşlar. Peki dedi bir süre daha öylece durduk ve birden başını cevirdi vücudunu da cevirip dudaklarıma yapıştı işte buydu benim dedim içimden Dudakları etli ve dolgundu. Bende onun öpüşüne müthiş karşılık verdim ve öperek onu yavasca yere doğru uzattım dudaklarımı kesmeden ve elini boynuma attı bendebir elimi basının altına koyup diğer elimle de vucudundan tutup iyice seksi öpüyordum. Öpüşmeyi gayet iyi beceriyordu dilini iyi kullanıyor ve resmen nefesimi kesiyordu bende ondan aşağı kalmayıp delice opuyordum. Uzunca öpütükten sonra birden dudaklarını cekip ohhh nefesim kesildi özlemişim öpüşmeyi dedi ve dudağına bir buse kondurdum. Bu esnada sorma zamanıydı tam ve sex de sınırın varmı dedim. Simdiye kadar olanlarda vardı ama bu gece herseyi sınırsız yasamak istiyorum kadınlığımı yasamak istiyorum dedi. O an delirmiştim onu amından, götünden sikicektim vede agzına alacaktı ohh cok güzeldi. Hele götünü düşündükce hiç sikilmemiş bir yerden sikmek cok hos duyguydu. Ve sınırsız olucak gerekli önlemi aldım korunuyorum dedi. Bilmiyorum bu yaşta hamile kalırmıydı ama önlem alması hosuma gitmişti. O uzanık durumda idi ve yanına uzanıp ayağımın birisini ayak aralarına sokup biraz üzerine doğru vücudumu verdim ve dudaklarına tekrar yumuldum. Muhtesemdi içerisi yeterince sıcaktı ve benide bir hararet basmıştı. Öperken ellerimle kazağının altından elimi soktum ve tenine dokundum oh sıcacıktı. dahada dudaklarına bastırıyordum. dudaklarımı cekmeden elimle memesinin birisini elime aldım yasına göre iyiydi dik sayılacak derecede. Ve oda ellerini kullanıp benim kazağımın içine elini soktu ve oda benim tenime dokunuyordu. dudağından dudağımı cekip kazağını çıkartmak istedim ama o doğrulmak istedi doğruldu daha rahat cıkarttım oda benim kazağımı cıkarttı. Ve doğruluk durumda iken optu kulağıma doğru eyilip bir an evvel sik beni dedi o an tamamen delirmiştim. Ve hemen pantolonu cıkartmaya başladım oda benim pantolonu cıkartmaya başladı. Ben kilotla oda kilotla kaldı sütyenininde cıkarmıştım. Kilotunu ise çıkartma dedim ve dudaklarından bir daha opmeye başladım öperek tekrar yere uzattım ve tenimi üzerine verdim sikim tam amının üzerine geliyordu ve dudaklarını opuyordum. ve öperek göğüslerine indim dilimle ucuna dokunup agzımın içine alıyordum ve bir güzel emiyordum onları elimle de sıkıyordum. Daha aşağılara kayıp göbeğini sonra bacaklarını öptüm ve amının üzerine doğru gelip kenarlarından optum. Avucumu dolduracak kadar şişkindi amı oh muhtesemdi ve kilotunu cekip ayaklarından cıkarttım kendimde çıkarttım kilotumu. Bu sefer bir hamle ile o benim üzerime doğru çıktı ve aynı şekilde o beni opuyordu hele agzını sikime getirdiği anda durdu bende elimle basını tutup senindir öp onu dedim. Önce hiç yapmadığı için basından öptü kenarlarını öptü ve sonra basını agzının içine getirip aldı agzına o anda sikim kaskatı olmuştu. Biraz daha agzının içine aldı ve emiyordu içim gitmeye başlamıştı. Ve basından tutup ben biraz daha bastırdım. Bir süre emdikten sonra ben hemen boşalmak istemediğim için çıkarttım agzından ve onun uzanmasını sagladım. Teni yasına göre gayet güzel ve düzgündü bu sefer ben amına doğru kayıp öpmeye başladım. Kenarından optum ve dilimi amının içine soktum soktuğum anda hafifce kalcasını oynattı ve ben iyice yalamaya ve emmeye başladım kalca hareketleri hızlanmıştı. Onu bu şekilde boşaltmak istemiyordum. Ve dilimi cekip üzerine uzandım. Dudağından öptüm. Ve istiyormusun içinde dedim lütfen cabuk ol içimi doldur dedi. Ohhh o uzanıp durumda iken amının onune yerleşip sikimin basını iyice sismiş amının dudaklarının arasına yerleştirdim. Ve oylece durdum, yavaşca ittim sonra ve bir kısmı girince ohhhh diye hafifce inledi. sikimin basını içinde tutup bende üzerine uzantım. Tenimi tenine yapıştırdım ve sikimi hala tam sokmamıştım. Biraz daha ilerleyip hızlıca sikini soktum amının içine sıcacıktı ohh deyivermişim aynı anda oda ohhh demişti. kalcaları az biraz genişti. Tamamen girmemişti fazla sikişmediği için zorlanmıştım. Bir hamle daha yapıp tamamını içine soktum ve kasıklarımı kasıklarına yapıştırdım. O anda eliyle beni bir sarısı vardı oh erkeğim sok sok amımı yırt kadınını doyur dedi beni dahada delirtmişti ve kalcalarını oynatmaya başlamıştı. İşte buydu olgun kadınları sevmemin sebebi işini biliyorlardı ve altımda deliriyordu sik sik erkeğim diyordu. Ve bende iyice bastırdım ve buyuk bır cıglık attı bende gelip gitmeye basladım oyleki bana iyice sarılmış durumda iken gidip geliyordum bir süre sıcak amının içinde gidip gelmeye devam ettim.Ve Artık zevk almaya baslamıştı iyice ellerini yana bırakıp yeri tırmalıyordu. Ve bir süre sorna ilk orgazmını yasadı. Ben ise hala devam ediyordum bir süre bekledim içinde ve tekrar gidip gelmeye başladım. bı sefer ben delice gidip geliyor artık boşalma anıma yaklasıyordum ki oda tekrar hızlandırmıştı harekerlerini belliki ikinci orgazmını yasayacaktı. Ve biraz daha dayanıp gidip geliyordum tamam dı artık hissediyordum bosalıyordu ve aynı anda sertce vurdum içine beni kendine cekti ve bosalma amında tırnaklarını sırtma gecirdi ayaklarını kenetledi. Ohh buydu işte sıcacık amının içine akıyordum hemde süper bir şekilde doldurdum içini. En zevk aldığım andı bu bir kadının içine boşalmak hele aynı anda olunca.Erkeğim deyip hala hızlı nefes alıp veriyordu. Bende iyice içine akıtmıştım döllerimi döllerine karışmıştı. Amı sikimi iyice sarıyordu ve ben sikimin tamamını köküne kadar dayamıştım. İyice akıncaya kadar içinde bekledim ve üzerinde uzandım. Oda altta bitmiş bir durumda idi. Ohh erkeğim cok mükemmeldi sabaha kadar sik erkeğim diyordu. bu sözler sikimde kalan son damlalarıda içine akıtmama sebep olmuştu. Ve ter içinde kalmıştık. Durmak istemiyordum bakalım ne kadar performans gösterecekti. İçinden cıktım ve küçülen sikimi agzına soktum ohhh muhtesemdi. Ve 18lıksikim büyümeye başlamıştı agzının içinde küçük halimden yararlanıp tamamını agzının içine soktum ve büyüyünce nefessiz kalıp cıkartı tekrar agzına sokup ıslatıp iyice emip yaladı. Ben agzından cıkartıp ayağa kalktım ve o ise sikimin onunde diz çöktü. sikimi agzına aldı ben elimle basını bastırdım ve artık sikim kaskatı olmuştuki basından iyice cekip cok hızlı sekilde agzında gidip gelmeye basladım. Yeni boşalmış olmamam ragmen boşalmak üzereydim nerde ise 15 dakikadır yalamıp emiyordu sikimi. Ve artık birmiştim basını cekip bırakmadım ve agzının içine boşaldım ohhh ahhh diyordum bunu hissediyordum. Ve gerile gerile sarsıla sarsıla boşalmıştım agzının içine. Ohh ve agzının kenarından döllerim akıyordu. cok hosuna gitmişti akanları bile eliyle agzına katıyordu. Ayakta duracak halim kalmamıştı sikimi son damlasına kadar emdi. Sonra ben yere sobaya yakın bir yere uzandım oda yanıma beni sarmalayıp uzandı. Kulağına Haleım harikaydın dedim o ise cok güzelmiş tadı cok hosuma gitti dedi. Bir süre uzandıktan sonra banyoya gittik ve agzını bir güzel yıkadı ve hafif bir duş aldı ve cıktı. Bende bir duş alıp cıktım odada değildi. Mutfağın ışığı yanıyordu. Önceden cay demliyormuş ve önceden de kek hazırlamış bakım iyiydi yani. Ocağın basında seks hikayeleri iken arkasından sarılıp sikimi kalcalarına bastırdım. kulağına birazdan arkanıda doldurucam dedim. Gülümsedi ve ensesinden öptüm. Üzerimde bir yer yoktu içeri gectim üşüdüm biraz. Benden 20 dk sonra oda geldi her seyi hazırlamış kek ve cayı getirmişti. canım ye ki beni iyi sikesin dedi. seks Oh bu sözleri delirtiyordu. Cayımızı içip kekleri yedik.Ve bu sefer onu tekrar opmeye basladım. Kadınım dedim ben uzanıcam üzerime otur amını agzıma ver sende sikimi yala dedim ve uzandım. Oda üzerime uzanıp sikimi agzına aldı bende amına dilimi soktum. Oh bir süre boyle devam ettik oda bende hararetlenmiştik. Bir hareketle onu üzerimden indirip dudağından opmeye basladım delice karsılık veriyordu. Hale götünden sikmek istiyorum sende istiyormusun dedim. Evet dedi o zaman krem bulurmusun dedim. Hayır kremsiz sikmeni istiyorum dedi anlasılan zorlanmayı acı cekmeyi seviyordu. Peki dedim ve önümde domalttım onu ve arkadan sarılıp ensesininden öpütüm kadınım hazırmısın götünü delicem dedim hazırım dedi. Peki dedim acısada cekmem dedim tamam dedi aldırma bana sen sok dedi. oh muhtesemdi erkeğine zevk vermeyi biliyordu. Ve arkasına gectim sikim bu lafların üzerine kaskatı olmuştu zaten. Önce sikimin basını amına soktum ve tamamını gömdüm amının içine biraz ıslanmalıydı. Ohh dedigi anda cektim içinden basını yere koydu ve elleri ile kalcalarını iki yana actı benim için kolaylık olmuştu. Evet muhtesemdi. özlediğim bir andı bu Ranadan sonra bir kadını daha götünden sikicektim. tükrük ile sikimin basını ıslattım sonra biraz daha tükrük de görüne sürdüm. Sikimi iyice götüne yaklastırıp basını götünün agzına koydum. Ve basını ittirdim. Zorlanıyordu ve belinden tuttum bir yüklendim sikim kaydı flop diye iyice sismiş amına arkadan muhtesemdi girdi. Ohh deyip cıkarttım ve tekrar denedim. Bu sefer bir elimle kalcasından tutup sikimi diğer elimle götüne dayadım ve ittirdim. Evet basarıyordum ki kendini cekmişti one doğru kalcasından kendime doğru cektiğim bir anda sikimi bir ittirdim. Fırtt diye götüne girmişti. O anda durdum cunku acı içerisinde kıvranmıştı. Eliyle kalca yanaklarından cektiği için daha bir kolay girmişti ve cok güzel düzgün götü vardı. Artık gerisini sokmak kolaydı ve sikim götünün içinde sekilde sırtına sarıldım ve omuzlarından elimle tuttup yavasca ittirmeye basladım. Zorlanıyordum fazla ilerlemiyordu acıda cekiyordu. İyice eğildim ve hızlı sokucam sıkma kendini dedim o basını salladı ve o esnada hızlıca bir yüklendim. Nerdeyse tamamı girmişti ama Haleda ciyak ciyak kısık sesle acı cekiyordu. Ve Son bir hamle daha yapıp omzundan cektim ve sikimin tamamını sokmustum. Bir müddet kaldım oylece sarılıp bası iyice yere gömülmüş kalcası dimdikti. Sonra ellerinin üzerine doğruldu ve bende arkasında hafifce oynamaya basladım. Ve gidip geliyordum yavas yavas. giderek hızlandım ve artık oda ritim tutmuştu ve kaclasını vurduğum anda bana itiyordu. Muhtesemdi daracık gotunu sıkıyordum. Ve 20 dk kadar seks arkasında gidip geldim. Elimi amına atınca sırıl sıklam olmuştu ve yavas yavas titrer bir hal almıştı. Oylece durup yan taraftaki yastığı altına koydum. Uzandı ve o anda kendini bıraktı sikim cıkmıştı mos mor olmuş kaskatıydı. Deliğe dayayıp bir defa daha yuklendim ıhhh dedi ama tamamını yine sokmuştum. İşte buydu gidip gelmeye devam etti bir süre daha ve altımda titriyordu bosalıyordu bunu hissettiğim anda bende arkına iyice dayadım ve bende bitmiştim döllerimi götünün derinliklerine akıtıverdim. üzerine uzandım hala altımda kıvranıyor titremesi devam ediyordu çok uzun bir bosalma yasıyordu bende az sayılmazdım. Delice içini doldurdum. Ohhh muhtesemdi. Yine uzunda içinden cıkmadım. Ve 5-10 dk. bekleyip durdum. Sonra cıktım içinde ve yanına uzandım. Muhtesemdi cok hosuma gitti bir daha sik dedi. Peki sikerim dedim. Ve boylece hem agzına, hem amına ve hem götüne boşalmıştım. 45 yasında bir kadın için gayet azgındı deliceydi. Ve sonraki ilerleyen dakika ve saatlerde döllerimi hiç bosa akıtmadım. 2 defa amından siktim. Delice doldurdum içini. Bir defa daha götünden siktim. ve bir defada amını yalayarak bosalttım onu. Bir süre sarılıp uyuya kalmışız ve sahahın erken saati uyandık. Sabahleyinde bir posta daha amından siktim yine doldurmuştum içini. Ben bu gücü nerden buluyorum bilmiyorum ama o da gayet mükemmeldi bıkmadan sikismişti. Ve ben dus aldım. Sabah güzel bir kahvaltı yaptık ve sonra kapıda bir süre opustuk. kapıyı kolacan etti ve ben oradan ayrıldım Antalyalı bayanlardan..

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler