seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Azgın Liseli Bakire

Slm arkadaşlar ben erhan namıdeğer duayen sexin duayeni, sizlere 15-20 gün önce azgın asker karısı yelizi harika sikşimi yazmıştım, ilk defa yaşadığım sex macerasını paylaşmıştım, artık diğer maceralarımı da sizlerle paylaşmaya karar verdim. bu müthiş sex 3-4 ay önce yaşadım, diğer hikayemde kendimden bahsetmiştim, okumayanlar için yine bahsedeyim, 27 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, 1.76 boyunda, atletik vucuda sahip, 73 kilo, yakışıklı bir erkeğim.
 bizim işyerinin biraz yakınında bir lise var, öğrenciler okula gidip gelirken bizim işyerinin önünden geçiyorlar, bir gün bır kız dikkatimi çekti, işyerinin oralarda sürekli dolaşıyor, arkadaşlarıyla geliyolarlar, geçiyolarladı sürekli. ama kız da kız ama sonradan öğrendim lise son sınıfta adı serpildi. kızın bacakları vücudu çok sexiydi, eteğini genelde dizlerinin epey üzerine çıkarırdı, nefis bacaklarını gösterirdi. bu böyle bir süre devam etti.



Sürekli kesiyor, karşılaştığımızda gülüyordu. ben de bu kızı gözüme kestirmiştim, bir gün odamda oturuyodum ki kapı çaldı saat 11.30 gibiydi öğle arasına az kalmıştı, içeri giren serpildi, tek başına gelmişti, biraz heyecanlıydı anlıyordum. ben hiç tanımıyor gibi davranmaya çalıştım. serpil sizin halkla ilşkiler uzmanı olduğunuzu öğrendim, öğretmenim mesleklerle alakalı ödev verdi dedi, herkese bir meslek seçmeleri ve bu işi yapan biriyle yüz yüze konuşup işin ayrıntılarını yazması ve sınıfta paylaşması istenmiş. serpil özellikle sizin mesleği seçtiğini ve kendisinin de ileride bu işi yapmayı düşündüğünü ifade etti. derken serpile tmm dedim yardımcı olurum dedim. oturdu, çay ısmarladım serpile, derken epey konuştuk iş hakkında, ama serpil soru sorarken elindeki kalemi ağzına sokuyor emiyordu kalemi, minicik eteği ve süper bacakları beni tahrik etmişti. giydiği sexi çorapları ve harika bacaklarını gösterir gibi eteğini hafif yukarı kaldırıyordu eteğinin altından harika kalçaları baldırlarına kadar görünüyodu, ben çok tahrik olmuştum, serpil kalemi yiyecek nerdeyse, çok sexiydi o manzara. benim mal şaha kalkmış, arada sırada masanın altından sikimi okşuyordum, kalkmış diklenmişti. daha sonra serpil koltuğunuza oturabilir miyim dedi, kendimi bu işi yaparken düşünmeyi çok istiyorum dedi, tmm dedim gel otur dedim, ben kalktım o kıvıra kıvıra geldi yanıma, benim azgın bebeğim önümden geçerken kalçalarını öyle bir sürrtü ki bana sikimi nerdeyse arkasına sokacaktım sikim kazık gibi oldu, serpil durumu farketti. daha da heyecanlandı serpil, oturdu koltuğuma gömleğinin üst düğmelerini açmış ben ayaktaydım, o sorular soruyor ben cevaplıyordum, üstten göğüsleri harika gözüküyordu, daha yeni filizlenmiş küçük bomba gibi göğüsleri beni çıldırtıyordu, ben ona biraz daha yaklaşarak içini görmek istiyordum, açık mavi gömleğinin içine bakıyordum sürekli, içinde beyaz südyeni gözüküyordu, ufacık süper göğüslerinin üst kısmını görüyordum, dayanamdım elimi sikime attım pantolunun üzerinden, serpil bunu gördü ve gözlerini benim mala dikti, gözleri açılmıştı, pantolon delinecek gibiydi. tmm dedi siz oturun dedi ve gitti kapıyı kapattı, ben şaşırdım niye kapattın diyemeden yanıma geldi azgın serpil, seni çok istiyorum dedi uzun zamandır, amım yanıyoooooor dedi, hadi söndür beni dedi, bitir beni dedi, az önce pantolunu delecek gibi duran o yarrağı içimde hissetmek istiyorum dedi, beni azdırmıştı, ama işyerinde olduğumuz için ben çok istememe rağmen biraz geri duruyordum, ya birisi gelirse serpil kapıyı kapatmıştı ama ya sesler duyulursa diye şüpheleniyordum, bunu ona söyledim, aşkım bişey olmaz hadi sik beni dedi, kimse gelmez kapıyı kapattım dedi. erkeğim ol dedi, benim kocam ol dedi yarrağını istiyoruum hadiiii diyordu, arkasını bana dönmüş vaziyette kalçalarını sikimi sürüyordu, götünü benim sike dayamıştı, kıvırıyordu sikime değdirerek offfff harikaydı o an çok sexiydi bebişim, azgın liselim, hadi erkeğim, yakışıklım, hadi aslanım bu götü bu amı sen sikeceksin diyordu bu laflar gözümü karatmıştı, baktım saat 12 olmuştu yemeğe çıkanlar olduğu için öğle arası işyeri biraz sakin oluyordu, ne olacaksa olsun diye düşündüm tmm dedim serpile seni inlete inlete sikecem, amını yaracam dedim ohhhhhh dedi döndü bana aşkım dedi öptü beni, dudakları çok ateşliydi, bak dedi ben masanın altına gireyim dedi kimse göremez beni dedi ve masanın altına girdi azgın bebeğim, ben koltukta otuyordum o masanın altında benim yarrağı okşuyordu, onun ellerinin sikime değmesiyle sikim demir gibi olmuştu, serpil pantolonun üzerinden sikimi okşuyordu, sonra serpil yüzünü benim sikime sürüyordu, bu beni çıldırtmıştı, sonra serpil fermuarımı açtı ve o çok istediği yarrağımı aldı başladı yalamaya, nasıl yalıyordu offfffffffff, sanki onu yiyecekti, sulandırdı sikimi azgın liseli, ağzından içine alacak gibi yalıyordu, taşaklarımı öpüyor, yalıyordu, müthiş yalıyordu benim azgın bebeğim, ben serpile aşşşşşşşkım harikasın, çok azgınsın, süpersin diyordum, serpil sikimi hiç bırakmıyor yalıyordu, bunu amıma sokacaksın aşkımmmmmmmmmmm dedi, bunu istiyorum dedi bunu, erkeğim benim diyordu, bu yarağın hepsini içime sok olur mu diyordu. sepil bu şekil benim yarrağı 10-15 dk falan yaladı ben artık boşalmak istiyordum, serpile dedim ki azgın bebeğim, gömleğini açar mısın o hem yalıyor hem de bir eliyle düğmelerini açıyordu, açtı gömleğini yarıya kadar ben geliyorum dedim ve serpilin gömleğinin içine doğtu bir boşaldım offff fışkırdım göğüslerinin içine doğru serpil göğüslerini okşuyordu, döllerimi südyeninin üzerinden arasına sürüyordu. ben hala tedirgindim işyerinde olduğumuz için, serpil bu sefer aşkım artık beni sik diyordu, amım fırın gibi oldu, amımın dudaklarını ayır diyordu, ben serpili koltuğumda oturur vaziyette kucağıma oturttum, yanıyordu sanki teni serpilin, başladım kucağımda okşamaya öpmeye, dudaklarından yanaklarından öpüyordum, dilimle yalıyordum serpili, aşağıya indim, o çok sexi bulduğum küçük göğüslerine iniyordum, serpilin yarıya kadar indirdiği gömleğin düğmelerini hem açıyordum hemde dudaklaırnı emiyordum, somuruyordum serpili, gömleğini çıkardım nefissssssss göğüsleri vardı serpilin, beyaz südyeni ve küçük göğüsleri harikaydı, başladım okşamaya, süperdi benim azgın bebeğim, emiyordum, yalıyordum göğüslerini, serpil zevkten inliyordu, hadi aşkım öpppppppp yalaaaaaaaaaaa onları, senin onların hepsi, sadece senin, ilk defa sen yalıyorsun onları diyordu, ve bana daha önce hiç sikilmediğini söyledi bu sırada, bu benim iştahımı daha da artırmıştı, onu kızlığını ben alacaktım, hadi aşkımmmmm amımı yar yırt beni senin olayım diyordu serpil, ben serpili koltuğumda göğüslerini epey bir süre yaldım öptüm, tabi bu konuşmalar kısık sesle yapılıyordu, dışardan duyulma riski vardı, serpil çok zevk aldığı için bazen bunu unutuyor sesini artırıyordu ben ağzını kapatıyordum serpilin. benim mal diklenmişti yine serpili yalrken. sonra serpili masama yatırdım ve eteğini yavaşca kaldırdım, altında pembe bir kilot vardı, amı supsulu omuştu serpilin zevk suları kilotunu ıslatmıştı, harikaydı serpil harikaaaaa, kilotunun üzerinden amını okşamaya başladım, serpil masamın üzerinde inliyordu, kıvranıyordu ıhhhhhhhhhh diyordu kısık sesle ıııııııııııııııııııııı diyordu, ben amını emiyordum, yalıyordum, amı nefis kokuyordu serpilin, sonra serpilin kilotunu yavaşca indirdim kilotunu kokladım taze sikilmemiş am kokuyordu bu onu çıldırtmıştı, serpilin harika amı artık önümdeydi, çok güzeldi bal gibi ballll, amını şamarladım, başladım yalamaya, serpilin zevk çığlıkları beni delirtiyordu, amının kıllarını yeni almış belliydi, süperdi amı ve hiç sikilmemişti, serpil kocam benim dedi sik onu, ilk defa sen yar onu dedi, al kızlığımı senin olsun diyordu. amının sularını epey bir süre emdim, seri seri dilledim, zevkten kuduruyordu serpil, nefes alışları çok hızlanmıştı, heyecandan zevkten titriyordu sonra ben serpili masadan kaldırıp tekrar kucağıma aldım ayağa kaltım duvara yasladım serpili kucağımdaydı, ellerini boynuma attı serpil beni öpüyordu, ben amını okşuyordum yine, bir ateş gibi yanıyordu ve çok sulanmıştı taze amı, serpil siiiiiiiiiiiiiiiik diyordu hadi bekleme artık senindir o taze am diyordu, dayanamıyoruuuuuum artık erkeğim ne olur gir içimeeeeeeee diyordu, daracık kocacım aç onu yar yırt diyordu, ben de bu sözlere kısık sesle karşılık veriyordum, çok güzelsin aşkım, çok sexisin, yarrağımı basacam taze amına diyordum, serpil kucağımda hem öpüşüyoruz hem yalıyoruz birbirimizi, saatin ilerlemesi beni tedirgin etmişti yine hemen işi bitireyim diye düşündüm, yoksa onu 2 saat yalardım çıldırtana kadar sokmazdım, sonra ben eteğini yukarı kaldırdım, kucağımdayken sikimi amına yerleştirdim serpilin, hfifçe soktum ki serpil uçacakmış gibi zevk alıyordu, zevk ve acıyı aynı anda ilk defa tadıyordu, ben ona agın bebeğim harikasınnnn diyerek onu daha da azdırıyordum, biraz daha soktum serpilin acı hissetiğini gördüm ama o beni elleriyle sımsıkı tutuyor boynuma sımsıkı sarılmış hadi devam et yarrrrrrrrr beni diyordu, ben sikimi biraz daha amna soktum ki serpilin çığlık atacağını düşünerek bir elimi ağzına dayadım ses duyulmasın diye, sikimi tam serpilin amının derinliklerine kadar geçirdim inlemeleri, çığlıklarıyla zevkten kendinden geçmişti serpil, ben açmıştım serpili çok az kan gelmişti serpilden, aldığı zevkten bulutların üzerinde uçan serpil benim saçlarımı çekiyor, devam et aşkım diyordu serpil, azgın bebeğime başladım dayamaya yarrağımı hızlı hızlı seri seri sokuyordum artık amına kucağımda hoplatıyordum serpili, ohhhh ohhhh ohhhh diyordu her amına girişimde oh oh oh oh oh ıh ıh ıh ıh , ıhhhhhhhhhh, ayyyyyyyyy, oyşşşşşş zevk sesleri arasında serpili inlete inlete siktim daracık amını genişlettim açtım, serpil sen benim artık kocamsın diyordu, erkeğim benim aşşşşkım süpersin diyordu, kucağımda epey bir süre soktum amına amı ateş gibi yanıyordu serpilin, sexi lolitam azgın liselim artık dayanamıyorum boşalacam dedi serpil, ben de geliyorum bebeğim dedim içine mi boşalayım dedim serpile eveeeeeeeettt aşkımmmmmm içimeeeee ama ben tedirgindim, kocacım içime akıt döllerini diyordu, ben her ihtimale karşı çıkardım sikimi amının üzerine boşaldım fışkırttım amına döllerimi, serpil de büyük bir zevkle kısık inlemelerle kasılarak titreyerek hayatında ilk defa tattığı o zevkin en doruk noktasında boşaldı ohhhhhhhhhhhh sesleri içinde, artık çok rahatlamıştı azgın liselim, hemen toparlandık, ben hala olayın şokundaydım, odamda bunu nasıl yaptım diye, sonra öğle arası bitmeden serpili hiçbirşey olmamış gibi odamdan çıkardım, beni öptü öptü öptü kocacım benim erkeğim sensin dedi teşekkür etti ve ayrıldık aceleyle. ödevine o kadar yardımcı oldum ki sınıfta anlatacak çok şeyi vardı serpilin…. serpilin ev ödevi bana sikilmekti ödevine çok yardımcı oldum, müşteri memnuniyeti yine tamamen sağlanmıştı….. sex bir sanattır ve her sanatın ustası vardır, işte o usta işte o duayen.......

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler