seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Alman Gençlerle Macera

Merhaba.. Ben 38 yasinda,evli ve 3 cocuk Annesi, yasina göre oldukca genc gösteren, seksi bir vücuda sahip bir bayanim. Daha 17 yasimdayken Ailemin zoruyla benden 20 yas büyük, Almanyada yasayan Ahmet isimli bir beyle evlenip Almanyaya geldim.Ahmet yeni evlendigimizde benimle hergün iliskiye girer,sadece kendisi zevk alirdi, ben ise onun biran önce isini bitirmesini beklerdim. 28 yasima geldigimde 3 tane cocuk Annesi olmustum.Cocuklar 3,6,9, yaslarindaydilar, Ben, artik cocuklarin büyüdügünü calismak istedigimi söyledim.
Ahmet de bana Eger cocuklari Krese verirsek calisabilecegimi söyledi.Nihayet bir Alman firmasinda paketleme bölümünde ise basladim.Isimi cok seviyordum,10 kisiydik iclerinde sadece ben Türktüm. Digerlerinden 3 tanesi 25-30 yaslarinda genc ve yakisikli erkek gerisi ise bayandi.Islerin yogun oldugu Bir cumartesi günü, Ustabasi 4 kisinin 3 saat mesaiye gerekli oldugunu söyledi ,ben tamam dedim,benden baska kadin mesai yapmak istemedigi icin diger ücünede genc Almanlar kaldi.Ilk defa 3 tane erkekle tek basima yalniz kalacaktim,bu beni biraz heyacanlandirdi.Herkes gittikten sonra,Aklima birden onlarin bana tecavüz edebilecekleri geldi,ve heyecandan titremeye basladim,benim titredigimi gören karsimda calisan uzun boylu Alman genci yanima gelerek ellerimi tutarak ne oldugunu sordu. Ben bir sey yok dememe ragmen ,gel elini yüzünü yika kendine gelirsin diyerek beni lavaboya götürdü.Ellerini islatarak yüzümü ve boynumu yavas yavas masaj yapiyordu.Onun nefesini suratimda hissetmeye baslamistim birden icim isinmaya basladi ,her tarafimi ates basmisti. Ilk defa yabanci birinin eli vücudumda dolasiyordu,bu beni tahrik etmeye baslamisti, oda bunu farketmis ellerini yavas,yavas gögsüme dogru indirmeye baslamisti,memelerim sertlesdigini bacaklarimin arasinin islandigini hissetmeye basladim.Ellerini etegimin altina dogru kaydirdikca, kilsiz olan Amim zevkten acilip kapanmaya baslamisti,elleriyle oraya indiginde ben bunu yalarim diyerek dilini kalcalarimin arasinda gezdirip, zevkten sulanmis olan amimi yalamaya basladi,belliki daha ilk defa kilsiz bir am yaliyordu,bende yabanci bir erkegin beni böyle zevklendirmesi sonucu ellerimle onun kabaran önünü oksamaya baslamistim,Yaragi sanki pantolonunu patlatacak gibiydi,biran önce beni sikmek icin disari cikmaya zorluyordu.Fermuarini actigimda disari cikan o muhtesem kalin ve büyük yaragini elime aldigimda sanki bütün vücudumu ates basti.Hemen agzima aldim yalamaya basladim,sanki oda benim agzimi siker gibi kafami tutup agzima sokup cikariyordu. Tam bu sirada biz zevkten kivranirken,disarda calisan diger iki Alman da yanimiza geldiler,ben cirilciplak olmustum,onlar beni öyle görünce hemen beni oksayip yalamaya basladilar.Ben artik kim oldugumu unutmustum,yillardir tatmadigim,hayal bile edemeyecegim kadar zevk aliyordum.Ücü beni aralarina alip her tarafimi yalamaya,oksamaya basladilar. onlarda soyunduklarinda yaraklari her tarafima dokundukca ben cigliklar atarak kivirmaya basladim,uzun boylu olani sirt üstü yatarak beni yaraginin üstüne oturttu,zevkten sulanmis olan amim acilip kapaniyordu,nihayet 20 santimden büyük olan bu yaragi zorda olsa köküne kadar icime almistim,öbür ikisininkide cok büyük vede kalindi.Ben yaragin üstünde kivranirken arkamdan bir dilin götümü yaladigini hissettim orada iyice zevklenmis sik istiyordu,yavas yavas önce kafasini soktu hem zevk hem aci derken o kocaman yarakta arkami doldurmustu, simdi sadece zevk aliyordum,ücüncüsüde demir gibi olmus sikini agzima vermis sokup cikariyordu,ahhh cok zevk aliyordum ,ilk defa bu kadar inliyordum,üc tane yarak ücüde bana aitti,birden götümün icinin ates gibi menilernen doldugunu hissetmek benimde cigliklar atarak menimi getirtti, benim böyle zevk aldigimi gören altimda yatip beni kuvvetli bir sekilde siken almanda amimi ates gibi yakan menileriyle icimi doldurdu,nihayet agzimdaki yarrakta cikip memelerimin arasina ve göbegime dogru fiskirtmaya basladi.Ücümüzde bitkin ama zevkin doruguna cikmis bir vaziyette 10 dakika oldugumuz yerde kaldik,daha sonra beni lavaboya götüren alman genci bir an önce isimizin basina gecmemizi yoksa yetistiremeyecegimizi söylerek ise baslamamizi söyledi Bu böyle bitmedi devami var...

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler