seks hikaye seks hikayeleri seks hikayeleriniz »

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Teyzemin Kızını Siktim- Ensest Seks Hikayeleri

Tüm Seks Hikayeleri Ve Ensest Seks hikayeleri Okurlarına çok çok selamlar arkasaş lar ben 19 yaşında çok azgın bir gencim neyse fazla uzatmıyım teyze kızı mineyi siktim bir gün annem teyzem gile gönderdi ve gittim baktım minede var mineye ergenlikten beri hastayım derken teyzem kal biraz deyince kaldım çay falan içtik derken akşam oldu bizde kal dedi hemen kabul ettim teyzemde çok cinsel şakalar yapar bana hep derki mineyi sana verim bende utanırdım taki o geceye kadar neyse
 yatamı serdiler mineyle aynı odadayız ama herkes uyudu benle miniden başka fırsat bu fırsat çıkardım benim makinayı başladım 31 e mine de zevke geldi bana baktı ve neyapıyon dedi bende biranda 31 çekiyom demişim sonra güldü falan yatagan içinde konuşuyoz böle bana dedi hiç kız siktinmi ben dedim hayır oda dedi bende yarak yedim ama şaşkın bir haldeyim

yaşamak istermisin dedim önce manyakmısın falan dedi sonra bende dedim götten sikişelim tamam dedi üstüne doru gittim gel dedi hemen ellemeye başladım derken dudaktan yapıştım çıkardım geceliğini gece lambasında açtımki amı görim diye napıyon gören olucak dedi ama zekvten babası gelse sikecem yani sonra açtım kırmızı klotunu başladım amı yalamaya ahhhh ohhhhh diye zevk cümleleri çıkıyor mineden derken göte baktım balgibi hemen yalamaya başladım sik hadi ye beni diyo zevkten tabi götüne türürdüm yalandı benim ufaklığıda yaladım yavaş yavaş girdirdim kafasını biraz çığlık attı derken tamamını bir kökledim az daha ıkındı git gel yaptım bi boşalmışım götüne sanki bütün ağırlığım gitti o gündür bu gündür her fırsatta şikişiyoruz…

0 yorum:

 
Seks Hikaye Seks Hikayeleri Erotik Hikaye Erotik Hikayeler